Sjø stjernen Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 returdieslen går inn på dieselfilteret . Kun retur fra dysene ikke fra pumpa som det pleier å være på mer moderne motorer. Sitér dette innlegget Mitt prosjekt Sjøløva på 30 fot Link to post
index Svart 24.Januar.2010 Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 Imponerende testopplegg! Resultatene viser jo at du kan greie deg fint med Mitsubishien i stedet for Forden. De viser vel også at du trygt kunne hatt en litt tyngre propell til Forden, men det løser vel ingen av dine problemer... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Sjø stjernen Svart 24.Januar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 Imponerende testopplegg! Resultatene viser jo at du kan greie deg fint med Mitsubishien i stedet for Forden. De viser vel også at du trygt kunne hatt en litt tyngre propell til Forden, men det løser vel ingen av dine problemer... Nå er forden på vei ut av båten. Demonterte alt av kabler og slanger i dag så får jeg en kompis til å komme å krane den ut gjennom takluka. Mitsubishien får jeg han til å sette på akter dekk så tar jeg den inn for hånd sammen med noen kompiser. Men en jeg tror motoren kommer til å kveles når jeg setter den i gir pga alt for grov stigning på propell. Men har heldigvis mekanisk justerbar propell fra Vestmekan så dette ordner seg. her er forden i gang i båten for siste gang www.youtube.com/watch?v=D7zwguHwDqE Sitér dette innlegget Mitt prosjekt Sjøløva på 30 fot Link to post
index Svart 24.Januar.2010 Del på Facebook Svart 24.Januar.2010 Synd å skifte ut en så god motor da, men jeg skjønner godt at du ønsker deg flat dørk. Og den er uansett alt for stor for båten. Skal bli artig å se hvordan den oppfører seg med den lille Mitsubishien da. Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Risor23 Svart 10.Mai.2011 Del på Facebook Svart 10.Mai.2011 hva er vanlig driftstemperatur på denne Sabb M4 130? Har skaffet meg en Grimsøy 26 med en slik maskin. Temp ligger på mellom 60 og 65 grader, så mistenker at termostaten er åpen/defekt. (?) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.