Jump to content

Sabb mitsubishi M4 130 hvor få tak i topp pakning?


Sjø stjernen

Recommended Posts

Imponerende testopplegg! Resultatene viser jo at du kan greie deg fint med Mitsubishien i stedet for Forden. De viser vel også at du trygt kunne hatt en litt tyngre propell til Forden, men det løser vel ingen av dine problemer...

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

Imponerende testopplegg! Resultatene viser jo at du kan greie deg fint med Mitsubishien i stedet for Forden. De viser vel også at du trygt kunne hatt en litt tyngre propell til Forden, men det løser vel ingen av dine problemer...

 

Nå er forden på vei ut av båten. Demonterte alt av kabler og slanger i dag så får jeg en kompis til å komme å krane den ut gjennom takluka.

:smiley:

 

Mitsubishien får jeg han til å sette på akter dekk så tar jeg den inn for hånd sammen med noen kompiser.

 

Men en jeg tror motoren kommer til å kveles når jeg setter den i gir pga alt for grov stigning på propell. Men har heldigvis mekanisk justerbar propell fra Vestmekan så dette ordner seg. :drink: her er forden i gang i båten for siste gang www.youtube.com/watch?v=D7zwguHwDqE

Link to post
Share on other sites

Synd å skifte ut en så god motor da, men jeg skjønner godt at du ønsker deg flat dørk. Og den er uansett alt for stor for båten. Skal bli artig å se hvordan den oppfører seg med den lille Mitsubishien da.

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi
Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...