Pelle Parafin Startet 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Startet 23.Januar.2010 Den må være rimelig tung,og dyr å drive. (med bla. bad i naturstein) http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=591200 Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 (redigert) Denne båten nevnte Ask kl 09.37... Go'morgen Pelle . Kjetil S Redigert 23.Januar.2010 av Kjetil1 (see edit history) Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
skibsplast ohoi Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Pen var den ikke. Artikkelforfatteren har rett når han trekker paralleller med en campingvogn. Sitér dette innlegget River 350 med 10 hk mercury Suzumar 320 med 6 hk Suzuki Motor stjålet. Link to post
Hansi Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Båt og båt. Noe av det styggeste jeg har sett på lenge. Sitér dette innlegget Link to post
Pelle Parafin Svart 23.Januar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Hvordan fortøyer du en slik båt? Sitér dette innlegget Link to post
Kjetil1 Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Hvordan takler denne en litt stor og kvass bølge inn forfra? Tenker på den Apollo-liknende båten jeg så engang i Kr.sand for mange år siden. Begge frontrutene innslått og alt klissvått inni. De hadde blitt overrumplet av ei bølge i relativt rolig sjø. Den slo innover det korte dekket og inn i båten, de hadde såvidt klart å holde seg flytende... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
Superkul Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 ja pen var den ikke ............. det å fortøye slo meg også men bølgemessig klarer den nok minst like bra som en vanlig båt ??? på beach craften vi hadde ble det også slått inn vinduet foran og kom sikkert en mill liter vann inn kanskje den t.o.m klarer det bedre?? kortere avstand - tenke seg en bølge x noen meter i lufta før den treffer en ting er helt sikkert - skal jeg ha større båt igjen blir det IKKE denne Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Jawik Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Denne linken burde få plass under Campingforumet. Sett hjul på den å dra den etter bilen. Kjerringa på baugen behøver jo ikke å hoppe i land. Kan jo bare skli nedover... Sitér dette innlegget The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you. Link to post
Wasco Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Har vel mine tvil om ar dette kommer til å bli en hit blandt båtfolket... Og jeg vet ikke om campingfolket heller vil falle for denne løsningen. Er redd for at dette produktet bokstavlig talt kommer til å falle mellom "to stoler" Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
SandAnker Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Kan sikkert bli ett alternativ til de som vil bo i båt..... Men pen var den ikke, og sikkert ikke billig heller Sitér dette innlegget Link to post
Finn Erik Svart 23.Januar.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Januar.2010 Ligner litt på en stoooor redningsbåt som har fått påsatt flybridge..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.