Jump to content

Nå begynner båtpussen!

Sunny33

Recommended Posts

Kan sjøna det må gå greit, ser kje aent enn atte de skrive dialekt desse østlendingande og...

Godt i gang jeg også, har hatt service på motorer og drev, monter plotter/radar/ekkoloddmondul/svinger, fjernet alle bunngjenomføringer for å erstatte dem med rustfrie, montert flere spotter, reparert vinduspylerne, Så nå nærmer jeg meg slutten innvendig og skal i gang med polering og olje teak'en.

Deiligt å stå innomhus me godt me varme på :boxing:

Redigert av alfb (see edit history)

Drar ein te på sama emne, Har ein Sun 33 me 270 hk Yanmar, sånn ein aå spise drev så adle seie. Skifta oljå for 2 dager siden å der fantes ikkje spor av spon. (har drevkjølar). Regne me at det e bare å skifta olja å sinkar i år så e alt ok.(ja ja båten komme i tillegg) vente bare på plussgrader.

For de som e på forume å har lyst på ein kopp kaffi så pleie der å vera full tank i Buøy båtforening`s klubbhus. Send ein IM så ska dokker få koden på dørlåsen.(Fysste man sette på kaffi) :crazy::flag::flag:

Satse på mildare vær snart, heilt utrolig kor avhengige me bler av ein skvett vann for å gjør noge som helst.

Har drevet ståandes på jobben så det går det an å jobba litt me i romtemperatur.

Når plussgradene komme så tror eg at eg får begynna med å skifta zink på motoren, heilt utroligt kor enkelte av de sitte på

ein Yanmar. :crazy:

• 3 uker senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...