rover Startet 31.Januar.2010 Del på Facebook Startet 31.Januar.2010 Iphone som mobilt internett i båten? Går det? Kan den "forsyne" PCen ? Sitér dette innlegget Link to post
Sjøtunga Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 (redigert) Tja,... hadde det vært en hvilken som helst annen mobiltelefon med enten USB eller Bluetooth, så hadde svaret vært ja, men det aldri godt å gjette hva Steve Jobs syns du skal få lov til å bruke duppedittene hans til... Redigert 1.Februar.2010 av hljoen (see edit history) Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Å i sava Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Ja det går helt fint. Har min iphone GS oppkoblet med bluetooth på min macbook pro. Funker some bare det og man kan ringe samtidig. Jeg har Telenor abb med fri bruk etter kl 17 og fri i helgene og inneklemte helligdager. Det meste kan jo gjøres direkte på iphone men jeg kan ikke gå i nettbank direkte på iphone. sannsynligvis noe med sikkerhet å gjøre. Bruker jeg Macbook via iphone går også det fint. Sitér dette innlegget Link to post
Honduras Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 (redigert) Det meste kan jo gjøres direkte på iphone men jeg kan ikke gå i nettbank direkte på iphone. sannsynligvis noe med sikkerhet å gjøre. Bruker jeg Macbook via iphone går også det fint. Antar det kanskje har med hvilken bank....? Jeg er kunde i skandiabanken, og har lastet ned applikasjonen "BankID på mobil". Går alldeles utmerket å starte opp safari og logge seg på nettbanken ved å bekrefte ett par meldinger som kommer til mobilen. Så jeg har full aksess til hele min nettbank på Iphone, kan gjøre akkurat det samme som på PC. Litt mer scrolling selvsagt, men det fungerer helt topp. Redigert 1.Februar.2010 av Honduras (see edit history) Sitér dette innlegget * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post
Brumm Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Jeg sjekket for en tid siden med OneCall om hvorfor jeg ikke kunne sette opp iPhone 3gs som modem mot macen min. Dettte var fordi Apple ikke hadde noen salgsavtale med onecall. På Telenor, Chess og Netcom bl a er det null problemer med iphone og modembruk. Og generell bankbruk er ikke noe problem, bruker selv dnb nor. Sitér dette innlegget Link to post
Å i sava Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Alle tiders :smiley: Sitér dette innlegget Link to post
Brumm Svart 1.Februar.2010 Del på Facebook Svart 1.Februar.2010 Jeg forsøkte først å logge inn med min vanlige bankomatkode, men den funket ikke. Ringte banken og fikk veiledning for hvordan skape egen kode til bruk på iphone. Nå virker det. Sitér dette innlegget Link to post
rover Svart 3.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 3.Februar.2010 Så bra!!! Da betyr det i klar tekst at mitt mobile internett abb. hos Net com er overflødig? Og, at iPhone med Telenor kan gjøre jobben som modem for PCen. Det betyr jo også at iPhone blir ganske rimelig når jeg trekker fra prisen på et ekstra abb. som bare brukes noen få måneder i året:-) Bra Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.