Jump to content

iphone som mobilt internett i båten?

rover

Recommended Posts

Tja,... hadde det vært en hvilken som helst annen mobiltelefon med enten USB eller Bluetooth, så hadde svaret vært ja, men det aldri godt å gjette hva Steve Jobs syns du skal få lov til å bruke duppedittene hans til...

Redigert av hljoen (see edit history)

Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske

med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP!

Ja det går helt fint. Har min iphone GS oppkoblet med bluetooth på min macbook pro. Funker some bare det og man kan ringe samtidig. Jeg har Telenor abb med fri bruk etter kl 17 og fri i helgene og inneklemte helligdager.

Det meste kan jo gjøres direkte på iphone men jeg kan ikke gå i nettbank direkte på iphone. sannsynligvis noe med sikkerhet å gjøre. Bruker jeg Macbook via iphone går også det fint.

Det meste kan jo gjøres direkte på iphone men jeg kan ikke gå i nettbank direkte på iphone. sannsynligvis noe med sikkerhet å gjøre. Bruker jeg Macbook via iphone går også det fint.

Antar det kanskje har med hvilken bank....? Jeg er kunde i skandiabanken, og har lastet ned applikasjonen "BankID på mobil". Går alldeles utmerket å starte opp safari og logge seg på nettbanken ved å bekrefte ett par meldinger som kommer til mobilen. Så jeg har full aksess til hele min nettbank på Iphone, kan gjøre akkurat det samme som på PC. Litt mer scrolling selvsagt, men det fungerer helt topp.

Redigert av Honduras (see edit history)

Jeg sjekket for en tid siden med OneCall om hvorfor jeg ikke kunne sette opp iPhone 3gs som modem mot macen min.

Dettte var fordi Apple ikke hadde noen salgsavtale med onecall. På Telenor, Chess og Netcom bl a er det null problemer med

iphone og modembruk.

Og generell bankbruk er ikke noe problem, bruker selv dnb nor.

iphonebank.jpg

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...