Tom Rør Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Det er bra Men gratulerer med kjempeflott båt Tom, kommer du tilbake til oss på Malmøya nå eller? Takker. Jeg driver å evaluerer det med båtplass, så jeg har ikke landet på noe enda.Kan hende jeg får leid en dritbillig i år også. Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Jeg er mye lykkeligere enn deg Bavaria Morten. Ca 15 fot lykkeligere. Ellers sees vi kanskje i Gtb på messen. Ser etter solbrillene. Er de for å skjule skammen av å eien en Bav. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Tom Rør Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Inntekt ? Du mener vel pappas penger? Skulle ønske jeg hadde "pappapenger" jeg, for da hadde jeg ikke skyldt Nordlandsbanken så mye! Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 men jeg er jo ganske lykkelig i vår BAVARIA. Hilsen Morten Haha du lurer ikke meg Morten Nå har du fått båten din helt strøken etter div. drevskift og reparasjoner. Ike lenge før det klør i fingra etter nye prosjekter Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Tom Rør Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Det er viktig å ha noe å strekke seg etter Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) Bitteliten får ett seriøst problem, om det stemmer med radio-styrtbåt i avartar-bildet Redigert 5.Februar.2010 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Bitteliten Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) jeg synes egentlig at vi bør begynne å konsentrere oss mer om noe viktig i livet enn å krangle om båter. http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=597842 Det er bittebittebitteliten I på bildet. Står på loftet nå og venter på ny pakkboks for akslingen. Redigert 5.Februar.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Hehe Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Thorlyn Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Jeg kjenner jeg blir skikkelig misunnelig og rett og slett vrang og ikke til og være i hus,ombord med når jeg ser at folk har både nyere,større,bedre,flottere: båt,motorer,jolle,fendere,lanterner,varmer,kjøleskap,ankervinsj,grill,stoler,kon e,babe ja stort sett alt en meg selv Er jeg SYK Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Etter mine vurderinger er du helt normal Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Bitteliten Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) For ikke å snakke om http://www.vg.no/rampelys/artikkel.php?artid=590000 hun anser seg også som helt normal Redigert 5.Februar.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Godt og høre... da har jeg noe skriftlig og vise kona... (som snart ikke orker og ha meg i hus lenger hvis ikke våren kommer snart) Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Bitteliten Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 jeg lurer litt med det at hun sier hun er perfeksjonist helt ut i fingerspissene - er hun det å båten også tro? Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Det er mange damer som burde gått Anna Anka-skolen. Gir en del vekt-tall. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Bitteliten Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) jeg synes hun ser ganske tynn ut jeg - så så mange vekt tall kan hun ikke ha.... Kanskje hun burde forelese på engle skolen i Lommedalen? kan hende ektemake Ari blir mer happy med skogslivet da. der har jeg hørt at de får vekt tall i i mye som ikke kan prates høyt om Redigert 5.Februar.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Tilde Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) ... er hun det å båten også tro? Mer interessant for gutta er vel kombinasjonen Anna Anka og den med "Skroggjennomføring skal de behandles med noe vinterstid"? Bokstavelig talt Redigert 5.Februar.2010 av Tilde (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
is_620 Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 jeg er ikke misunnelig på de med store fine båter i det hele tatt , men jeg lurer ofte på om de er betalt. hvis ikke føler jeg en slags medfølelse , håper at ikke alt for mange tar vann over hodet og jager etter sin egen skygge. det går an å finne fred med det man har og glede seg over å være utpå. jeg bor deler av året veldig nærme sjøen og ser på dem som passerer fra terassen.. Ofte ser det ut som det er omvendt proporsjonalt med prisen på båten , i forhold til hvor koselig man har det. de som sitter høyt oppe ser litt krampaktige ut ,men jeg håper jeg tar feil , for i så fall er det noe som ikke stemmer - og det ville jo være ødeleggende for alle drømmer .... Sitér dette innlegget Link to post
Fru Jacobsen Svart 5.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 jeg er ikke misunnelig på de med store fine båter i det hele tatt , men jeg lurer ofte på om de er betalt. Sitér dette innlegget "Det hender ikke ofte, men kan dog slumpe - at nogen har til ansigt der andre har til rumpe" D1 Link to post
Tilde Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 ..de som sitter høyt oppe ser litt krampaktige ut .. Det er tynt med oksygen der oppe i høyden, skjønner du ... Sitér dette innlegget Link to post
avmønstret5 Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) Slik går det når misunnelsen er betydelig sterkere enn kjønnsdrifta ??? det handler vel om nedsatt kjønnsdrift? Var det vi skulle diskutere Går det ikke å be om noen kjærringråd? Redigert 5.Februar.2010 av pettersand (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
oslofjord Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) Jeg hater slett ikke de med større båt.....men synes vel heller litt synd på enkelte med gigantbåt på dagstur......som ikke har så ukomlisert å oversiktlig båt som min... kke misunnelig på de som må styre med baugpropell og fruen i baugen med/som fender bare for å kjøpe isskrem på den lokale marina. Det ser også litt stuslig ut å sitte bare en eller to på flightbridgen på dagstur gjerne uten å gidde ta av tildekningen av frontvinduer. Når de samme båtene skal fungere som hytte har jeg forståelse for at det trengs stor plass....for selv store båter har jo relativt få kvadratmeter sammenlignet med vanlige hytter. Dog må jeg inrømme at jeg savner mulighet for å ha to tenåringsfamilier ombord til reker og bading.....(10 voksne)...tidligere gikk det greit med to vennepar og ymse småunger babyer ombord......men når disse babyene nå strekker seg til voksenstørrelser blir både båt og motor for liten for to familier....så 100 ekstra hk og noen fot ekstra med solsenger hadde vert kjekt....men altså hverken misunelse eller hat mot de som er større og sterkere.. Redigert 5.Februar.2010 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 kan hende ektemake Ari blir mer happy med skogslivet da.der har jeg hørt at de får vekt tall i i mye som ikke kan prates høyt om Å du tenker på livet i skrivestuen. Har også hørt om eksterne som for økt vekt-tallet sitt der Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
baatsman Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 kke misunnelig på de som må styre med baugpropell og fruen i baugen med/som fender bare for å kjøpe isskrem på den lokale marina. Har kjøpt baugthrustler for å bruke den. Og legger jeg i fra med BB side på bryggen da brukes thrustler. Ratter BB og kjører thrustler, båten går sidelengs ut. Er og ser profft ut . Men selvfølgelig bør helst kjøre ut på spring som er gjord før Jesus ble født . Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
oslofjord Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 (redigert) Har kjøpt baugthrustler for å bruke den. Det avgjørende er kropsspråket til båtfører og eventuelle matroser.......de med stor båt får vel ofte en bekymret rynke i pannen....og lettere anspente komandoer til fruen.........mens de glade skjærgårdsjeepførere slenger ut et par fendere å hopper opp på brygge uten å filosofere på hvordan man legger til med båten. altså lykkelig som liten. Redigert 5.Februar.2010 av salt (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
baatsman Svart 5.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Februar.2010 Filosoferer ikke, men har en ansvar for 10 tonn må også resten av fam være informert om tankene rundt tilegging. 10 tonn kan gjøre mye skade. Og det ønsker vi ikke. Stor eller liten båt, vær fornøyd med det du har. Sitér dette innlegget Vi sees! Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.