Jump to content

Hortentreffet 18-20 juni 2010


Jorg-1

Recommended Posts

Ok folkens...da har vi fått "berammet" dato for årets Hortentreff som blir 18-20 juni 2010....altså uka etter Færder'n som vanlig.

Stedet blir også "som vanlig" på Sykehusbrygga, Indre Havn i Horten.

Hjemmeside blir snekret sammen og kommer etterhvert som link under innlegg fra komiteens medlemmer.

Alle BP medlemmer er velkommen...om de har motor eller seil...så er vi alle genuint interessert i båtlivet og dets goder.

 

Om noen medlemmer er i besitelse av eller kan skaffe "gaver" til treffets utloddning så har vi egen sjåfør som kan høste inn fra nå av og frem mot treffet. Send en IM eller epost så tar vi kontakt for nærmere avtale.

 

Denne tråden er den offisielle trefftråden og blir også limt etterhvert som treffet nærmer seg .

 

Med vennlig hilsen

 

Jørgen

Redigert av Jorg-1 (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Ferien er lagt opp etter dette treffet, så vi kommer :-)

 

2 x voksne + 2 x barn.. (ei på nesten 1 år, og ei som snart fyller 5 år på det tidspunktet).

+ 1 skipshund.

 

Vi ankommer nok på torsdag kvelden eller fredags formiddagen, alt avhengi av vær og vind langs sørlandskysten.. :D

Redigert av Ulv I (see edit history)

Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no

 

Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist?

Link to post
Share on other sites

Da jeg er pensjonist passer hvilken som helst helg, men fruen jobber den helgen. :headbang: Men men, da blir det guttetur, - skipshunden og jeg. :wink:

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Økosjefen har kveldsvakter hele helgen ,men er i gang med å bytte vakthelg alt .Men ikke lett da hun kommer hjem etter 14 dager's ferie i Tyrkia samma uka ,men pleier å ordne seg det da men . Skal begynne så smått å sjekke muligheter for å leie teltet ,regner med at vi trenger plass til endel folk .Kommer det 80 båter så ,snitt på to mensker i vær båt . Greit det er en stund til ,men vi veit jo hvor fort tiden går når vi først har kommet på vannet . Da er det bare å sette av helgen til treff folkens ,dette blir sikkert like bra som det pleier.Om ikke enda bedre da det kansje dukker opp overaskelser iår ,å det er jo morro .

 

Tine iV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Morro at folk melder seg på alt , greit at dere kommer med ønsker også om det skulle være noen ang unger eller om det er en hund osv.Dem fleste kommer seg jo i land med baug eller hekk inn , longsideplasser er det som dere veit dårlig med på treffbrygga.Men det ser vi jo også når vi veit hvem og hvor mange som kommer , men som i alle år også iår .Send en IM til meg om ønsker , så strekker vi oss så langt det går.Slik at alle blir fornøyde og for en kjempe helg på treffet i Horten , så da er det bare å melde seg på folkens.

:flag: Husk vi trenger gaver til vårt lille lotteri :flag:

PS:Greit å være ivrig Lars.H ,men det holder med en påmelding :lol:

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Jeg har kun meldt meg på en gang, så her må det være en feil i programmet hvor en melder seg på. Så da er det bare for rette ansvarlige å stryke den ene påmeldingen.

 

Lars H.

Lars H. Helgesen, "Kapteinen" på Trudelutt (Saga27) med hjemmehavn i Son, Oslofjorden

Nettsteder jeg drifter: trudelutt.com oljepionerene.no Skipshunden vår

Som Paschuan i Soten sa på 1920-tallet: Ja, inte är jag mätt, men törstig är jag.

Link to post
Share on other sites

Flotte greier Ulven , sikkert mange unger som blir happy nå . Flott at dere andre utenom komiteen kan bidra med gaver , kjempe greier det så klart . Så er det andre der ute som kan fixe gaver ,så tar vi dem selvsagt imot med åpne armer .Om dere skal på treff eller ikke , gaver betyr større loddsalg å mere penger inn.Penger er jo kjekt,slik at vi kan holde treffet i gang år etter år .Vi ha jo også sponsa BP i alle år , noe som kommer alle til gode .Så folkens det er bare å si ifra ,vi kan sikkert få hentet ting eller om det blir tatt med treffhelgen .

 

Tine IV

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Da er jeg påmeldt til årets treff.

 

Om ønskelig kan jeg komme til Horten noen dager før treffet, for å hjelpe til med rigging av telt og annet.

 

PS. Påmeldingen ble helt feil, mulig å redigere? Er en Marine Trader, Mariell er.

Redigert av Mariell (see edit history)

MEDLEM I KNBF

VP41a. I love "Smoke on the water". Song performed by Deep Purple. Smoke produced by VP

Link to post
Share on other sites

Om ønskelig kan jeg komme til Horten noen dager før treffet, for å hjelpe til med rigging av telt og annet.

 

Er endel av oss som altid kommer på torsdag ,så det er bare å komme det .

2 gavekort kan dere få, hvis noen har mulighet til å hente i Porsgrunn....

www.tolema.no

 

Kjempe flott ,vi skal vel klare det vil jeg tru.En eller annen som sikkert kan svinge innom,kjempe bra .

 

MVH

Tolema AS

Trond Iversen

 

Det ruller på alt ,dette blir flotte greier nær sagt som vanlig :wink: Men vi har jo et mega gavebord å leve opp til ,noe jeg håper og trur vi greier iår også . Jeg veit om flere sponsorer som titter stadig innom her ,for å følge med litt også når det gjelder treffet vårt.

 

Tine IV

Redigert av Tine IV (see edit history)

Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBF
Vi sees på sjøen og lytter på K-77

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...