Jump to content

Prosjekt: Nimo F30 Offshore

Nimo

Recommended Posts

Snakk om flaks!

Gjekk tom for diesel i går.

Det viste 1/4 igjen på tankmåleren, så eg rekna med att det var plenty diesel igjen.

Tanken var full når eg var og henta båten i haust og det vart bare litt småkjøring før eg satte den på land for ombygging, så det er første tanken eg har kjørt med Nimo`en og tok det desverre for god fisk att målaren var rett.

Det var ganske frisk nordavind i går og eg hadde våre ein tur bortom slippen og levert den lange plukklista med skruer og slikt som eg har våre innom butikken og henta i løpet av monteringsarbeidet.

Hadde nett svinga inn mot sundet hvor eg har båten liggjande, så begynnte motoren og fuska, før den stoppa.

Det var ingen ulyder eller slikt og siden den fuska litt før den stoppa, så var konklusjonen att eg desverre var tom for diesel.

Hadde heldigvis vinden på mi sida, så var det bare å leita fram båtsaken og skubba fra land et par ganger før eg tilslutt seig inn til ein kai rett overfor min kai.

Snakk om flaks!

Hadde den stoppa et minutt før, så hadde eg rimelig kjapt blitt liggjande og hogga mot ei steirøys vest om landet.

Det hadde ikkje våre nåke kjekt for å sei det mildt!

Tusen takk til forgje eigar, som "gløymte" å opplysa att tanken er tom når det viser att det er 1/4 igjen på målaren.

Tanken som teller!

PS. Ombygginga har ikkje gått ut over fartsegenskapane, marsjer fint med 35-37 knop og 45 knop på topp :flag:

Kjekt da Rune at du har fått han på sjøen. Hadde vore kjedeligt å havarere på første turen ja. Eg fekk min båt på sjøen og i går før eg reiste i havet ein liten tur. Reknar med å vere heime øve helga. snakkes :cheers:

Kuling 14,5, Peto 14, With 19, Scand 25 Classic, Pioner 325 sport, Fjordling 17, Nordkapp 22, Scand Adriatic 27

Har heve ombord et drivanker no og vurderer å invistera i ei "nødåra", som eg håper eg ikkje får bruk for.

God tur på havet "Scand Adriatic", me får snakkast på hytto, når eg er ferdig med fiskeria og har fått solgt "gamlebåten".

Eg også skal ut ein tur no, reiser ut i måro, tobis kvoten i EU sona som skal til pers.

Redigert av Falcon26 (see edit history)
  • 3 måneder senere...

Har blitt litt diverse utbedringer av Prosjekt Nimo i løpet av sommaren.

Har blandt annet satt inn ekstra diesel tank på 75 liter i baugen,

for å ha litt ekstra diesel kapasitet og for å få ekstra vekt i baugen.

Vart ein ny båt i mot sjø etter att tanken kom på plass.

Har også montert større flaps, vindusvisker, defroster uttak ved vindskjerm.

Laga rigg\mast på targabøyle, montert glideskinne på kalesjebøyler,

handrekker på baugen, flaggfeste, antiskli belegg på trinn +++

Her er noen bilder av utviklinga siden sist.

boyler.jpg

defroster.jpg

glideskinne.jpg

tank.jpg

tank01.jpg

tank02.jpg

targaboyle.jpg

Redigert av Falcon26 (see edit history)
  • 9 år senere...
  • 1 år senere...

Du må være innlogget for å kunne svare.

Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.

Opprett ny konto

Gratis og helt uforpliktende

Klikk her for å opprette konto.

Logg inn

Logg inn dersom du har konto

Logg inn

• Create New...