Nimo Svart 27.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 Her er et nytt bilde av maskinkassen\solsenga etter ombygging og lakking med maskinromsluka på plass. Legger også ut et bilde som eg fann av maskinkassen\solseng før ombyging, fann desverre ikkje bilde med luka nede. Legger også ut et bilde av kalesjeluka\hekken slik den var før. Slik ser hekken ut etter eg har gått laus ved vinkelsliper og slikt Link to post
Double Weber Svart 27.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 Utrolig bra finish! Du er en flink plast arbeider Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Volvomekanikeren Svart 27.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 Blir bra dette If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Nimo Svart 27.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.Februar.2010 (redigert) Takker! Håper eg får tid til å "fin" tilpassa nokon av modlulane og limt og skrudd dei på plass før eg reiser på jobb att i i neste veke. Det var supert att stuerten på søsterskipet som eg jobber på, fekk tid og anledning til å lakka hekken på båten min før han reiste ut på jobb att i dag. Uten stuerten på søsterskipet som eg jobber på og eigaren av slippen, som eg leige plass hos, så hadde ikke detta prosjektet lagt seg gjenomføra for min del. Tusen Takk! Det vart nokre dager med pussing og sparkling for å komma i mål og klar gjera solsenga\maskinkassen for lakking og eg er glad eg er ferdig med den delen, men det er bedre å pussa ein time for mykje enn ein for lite og eg må nesten bemerka att eg synest resultatet vart slett ikkje so verst. Er glad eg er ferdig med denne delen av prosjektet (ferdig med drit arbeidet no) Håper eg får tid til å fin tilpassa nokon av modulane og limt dei på plass før eg reiser ut, men eg kjenner det skal bli godt med litt "ferie" eller fri fra prosjekt Nimo ei stund no. Og det skader heller ikkje om lakken får litt tid til å herda skikkelig, før eg starter på isolering, montering av hengsler og resten av utstyret som skal på plass. Redigert 27.Februar.2010 av Falcon26 (see edit history) Link to post
Rabbholmen Svart 28.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 Blei bra detta Rune. Utruli ka stuertana får t. Link to post
Nimo Svart 28.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 28.Februar.2010 (redigert) Takk for det Slett ikkje verst nei Skal ut å no snart (onsdag\torsdag) Redigert 28.Februar.2010 av Falcon26 (see edit history) Link to post
Nimo Svart 1.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 1.Mars.2010 (redigert) Flere bilder fra "Prosjekt Nimo" til dei som måtte følgja med på denne tråden. Fekk "fin tilpassa" modulane i dag. I morgen planer eg på å få skjera hull til luker, kjøleskap og vask. Må også fjerna dørkbelegget under kassane på babordsida, skrapa vekk noe av sandwichen i falsane på modulane og sparkla opp att falsane med fibersparkel, slik att det blir ei sterk flata til å lima på. Redigert 1.Mars.2010 av Falcon26 (see edit history) Link to post
Nimo Svart 2.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.Mars.2010 Fekk på plass kjøleskapet, luker og hull til vasken i dag. Link to post
Nimo Svart 3.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.Mars.2010 (redigert) Vart ferdig med å tilpassa trinnet foran maskinkassen i dag, så nå er alle modulane ferdig tilpassa som beskrevet på tegningen tidligare i denne tråden. Kom fram til at det beste var å laga ei plate under trinnet som eg skal skru fast med lekter\vinkler på undersida, så limer eg trinnet oppa denne avstivingsplata etterpå. Er litt usikker på om eg skal ha trinnet så bredt. Nå er trinnet som på tegningen, ca. 27 cm, men eg vurderer å skjera av 5-10 cm. Tanken var att det skulle fella litt inn på kassen under vasken. Det er også planen å skru 22 mm rustfritt rekkerør i heile falsen på trinnet, for å stiva litt meir av og beskytta kanten på trinnet. Det blir 4 uker pause fra prosjektet nå, siden eg skal ut å i morgen tidlig. Var kjekt att eg vart ferdig med byggesettet til "prosjekt Nemo" før utreise. Redigert 3.Mars.2010 av Falcon26 (see edit history) Link to post
Double Weber Svart 7.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 Utrolig flott resultat du får. Meget pen båt. Ser ut til å være god for høy fart. Hvor fort vil din gå med den motor konfigurasjonen du skal ha? Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Nimo Svart 7.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.Mars.2010 (redigert) Takker Går seg til detta ja. Toppfarten låg på rundt 45 knop før eg tok den på land og begynnte på ombygginga. Med 3 vaksne ombord viste det ca. 40 knop på GPS`n. Det blir ein del ekstra vekt no, siden eg har og skal montera ein del utstyr. Regner med att toppfarten vil enda på rundt 40 knop og marsj fra 30-35 knop. Skroget er nok god for mykje større motor og fart, begrensingen ligger nok i lommeboka til han som skal betala for ny motor og fylla diesel på tanken. Redigert 7.Mars.2010 av Falcon26 (see edit history) Link to post
Nimo Svart 9.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Blitt landkrabbe igjen, ferdig med påskeferien og er godt igang med prosjekt Nimo igjen. Før eg kunne montera modulane, så fresa eg fals\spor i sandwichen, skrudde og limte lekter på innsida av modulane, sparkla i falsane att med fibersparkel, for å få godt feste til lim og skruer. Tilslutt var det til å tilpassa modulane att før eg kunne setta i gang med monteringen. Modulane er limt med fleksibel lim og skrudd fast med gjennom gående bolter med store skiver og låsemuttere, så det burde holda, vil eg tru. I morgen planer eg på å få montert trinnet foran maskinkassen. Det går seg til no Link to post
puddingen Svart 9.April.2010 Link til dette innlegget Svart 9.April.2010 Imponerende finish på plastarbeidet ditt ! Flotte bilder også! Lykke til videre med prosjektet. Link to post
withsmann Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 dette var rett og slett imponerende Link to post
GunR Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Fantastisk fin tråd! Veldig interessant for meg som ikke har peiling på glassfiberarbeid fra før. Veldig lærerikt, og lett å skjønne med flotte bilder. Flott arbeid, får lyst å lære meg å støpe litt selv! Link to post
Nimo Svart 17.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 17.April.2010 Takk for fine tilbakemeldinger! Legger ut noen nye bilder av framgangen. Har nå fått montert vask, blandebatteri, kjøleskap, stoler og trinnet foran maskinkassen med diverse detaljer i rustfritt. Link to post
Nimo Svart 22.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Har nå fått kobla til vatnet, defroster, montert koppholdere, pullerter, maskinromsventilasjonen og eg er snart ferdig med å isolera, så nå tar eg frihelg og reisert på hytta. God helg! Link to post
Double Weber Svart 22.April.2010 Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Resultatene dine har jo produsent finish! Utrolig imponert Lykkelig Dracoeier ^_^ Link to post
Scand Adriatic Svart 22.April.2010 Link til dette innlegget Svart 22.April.2010 Ser flott ut Rune. Gleda meg å vere med på prøvetur når du får han på sjøen. Ser du planlegge tur nordover i helga. Eg er ute fram til tirsdag/onsdag, og då vert da arbeid med båten for å få klar. Kuling 14,5, Peto 14, With 19, Scand 25 Classic, Pioner 325 sport, Fjordling 17, Nordkapp 22, Scand Adriatic 27 Link to post
Nimo Svart 26.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 26.April.2010 Var innom Maritim fredag og handla meir arbeid. Fleire koppholdere, handrekker, luke låser, gassdempere til luke og stoler ++++ Motorrom er nå ferdig isolert, så nå er det bare resten igjen. Link to post
Lodda Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Utrolig fin finish på arbeidet ditt! De stolene på motorluken, skal de være enkle å demontere? http://www.helmar.no Link to post
Nimo Svart 27.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Takker! Var planen å montera stolane på glideskinner, så det går ann å snu dei 180 grader og ta dei. Link to post
sunseeker portofino Svart 27.April.2010 Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Nærme seg no ser eg blir kjempebra ditta:) har du bygd om instrumentbordet og ? korti er det plan å sjøsette. Link to post
Nimo Svart 27.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 27.April.2010 Går seg til no Helge! Det er litt "småplukk" igjen enda før eg får den på sjø. Montera "nye" stolane, kalesje, drevkjøler, fuga modulane, service på drev og polera skroget +++ Eg blir nok nødt til å løfta vannlinja litt i hekken også, siden eg har lasta ombord ein god del utstyr etterkvart. Kan sikkert rekna ca. 1 kg ekstra for kvar 1000 lapp som eg har handla for\brukt på prosjektet, så det blir nokre kilo i ekstra vekt etterkvart. Satser på att eg ikkje taper så mykje fart, siden lommeboka er blitt lettare også. Konsoll til instrumenter (så det blir plass til plottar), rustfribøyle\lanternemast på targa og elektrikker jobben, skal eg ta nede med kaien og begynna på etter att eg har fått slippa Falcon`en og klargjordt den for salg. Link to post
Nimo Svart 30.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.April.2010 Nimo`en er nå kommt på sjø Ska bli godt å ta ei liten pause fra "prosjekt Nimo" og stressa ned litt no, før eg begynner på vårpuss av "gamle båten", så den kan leggjast ut for salg. Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn