Nimo Svart 5.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2010 Snakk om flaks! Gjekk tom for diesel i går. Det viste 1/4 igjen på tankmåleren, så eg rekna med att det var plenty diesel igjen. Tanken var full når eg var og henta båten i haust og det vart bare litt småkjøring før eg satte den på land for ombygging, så det er første tanken eg har kjørt med Nimo`en og tok det desverre for god fisk att målaren var rett. Det var ganske frisk nordavind i går og eg hadde våre ein tur bortom slippen og levert den lange plukklista med skruer og slikt som eg har våre innom butikken og henta i løpet av monteringsarbeidet. Hadde nett svinga inn mot sundet hvor eg har båten liggjande, så begynnte motoren og fuska, før den stoppa. Det var ingen ulyder eller slikt og siden den fuska litt før den stoppa, så var konklusjonen att eg desverre var tom for diesel. Hadde heldigvis vinden på mi sida, så var det bare å leita fram båtsaken og skubba fra land et par ganger før eg tilslutt seig inn til ein kai rett overfor min kai. Snakk om flaks! Hadde den stoppa et minutt før, så hadde eg rimelig kjapt blitt liggjande og hogga mot ei steirøys vest om landet. Det hadde ikkje våre nåke kjekt for å sei det mildt! Tusen takk til forgje eigar, som "gløymte" å opplysa att tanken er tom når det viser att det er 1/4 igjen på målaren. Tanken som teller! PS. Ombygginga har ikkje gått ut over fartsegenskapane, marsjer fint med 35-37 knop og 45 knop på topp Link to post
Scand Adriatic Svart 5.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2010 Kjekt da Rune at du har fått han på sjøen. Hadde vore kjedeligt å havarere på første turen ja. Eg fekk min båt på sjøen og i går før eg reiste i havet ein liten tur. Reknar med å vere heime øve helga. snakkes Kuling 14,5, Peto 14, With 19, Scand 25 Classic, Pioner 325 sport, Fjordling 17, Nordkapp 22, Scand Adriatic 27 Link to post
Nimo Svart 5.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2010 (redigert) Har heve ombord et drivanker no og vurderer å invistera i ei "nødåra", som eg håper eg ikkje får bruk for. God tur på havet "Scand Adriatic", me får snakkast på hytto, når eg er ferdig med fiskeria og har fått solgt "gamlebåten". Eg også skal ut ein tur no, reiser ut i måro, tobis kvoten i EU sona som skal til pers. Redigert 5.Mai.2010 av Falcon26 (see edit history) Link to post
Nimo Svart 3.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 (redigert) Har blitt litt diverse utbedringer av Prosjekt Nimo i løpet av sommaren. Har blandt annet satt inn ekstra diesel tank på 75 liter i baugen, for å ha litt ekstra diesel kapasitet og for å få ekstra vekt i baugen. Vart ein ny båt i mot sjø etter att tanken kom på plass. Har også montert større flaps, vindusvisker, defroster uttak ved vindskjerm. Laga rigg\mast på targabøyle, montert glideskinne på kalesjebøyler, handrekker på baugen, flaggfeste, antiskli belegg på trinn +++ Her er noen bilder av utviklinga siden sist. Redigert 3.September.2010 av Falcon26 (see edit history) Link to post
puddingen Svart 3.September.2010 Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 Fiin båt ! Link to post
Nimo Svart 3.September.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 3.September.2010 (redigert) Takker! Begynner å gå seg til no. Det er litt småplukk igjen enda, som eg planer på å putla med i løpet av vinteren. Montering av plotter Ekstra issolering i front av maskinkassen Skifte lukelåser Skifte kabel trim indikator Montere LED lys +++ Redigert 3.September.2010 av Nimo (see edit history) Link to post
andgjerd Svart 11.Oktober.2019 Link til dette innlegget Svart 11.Oktober.2019 Har samme båt sjølv, ser dette er ein gammel tråd. Kva gikk det videre med denne? Link to post
ts24 Svart 10.Oktober.2021 Link til dette innlegget Svart 10.Oktober.2021 Nimo skrev On 15.2.2010 at 10.15: Hallois Rune. Er det noen muligheter for at jeg kan komme i kontakt med deg. kjøpt meg en lik båt i sommer. mitt nr er 90525073 Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn