Volvomekanikeren Startet 14.Februar.2010 Del på Facebook Startet 14.Februar.2010 Heija :) Då kom endelig en link for oss som syntest snekke og 7-9 knop e livet Skriv gjerne oppturer og nedturer fra din egen erfaring Legg også Ut bilder både fra utsiden og interiør, jo flere, jo bedre Jeg får vell begynne då Her er bilder fra min Sjømann22 :) Gleder Meg Til Og Se Deres Bilder Eller Høre Artige Historier Dere Har Erfart Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 lagde ikke jeg plastsnekketråden for denslags bruk?... Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 (redigert) Gjorde du sikkert. Men no lagde jeg snekketråden for både tresnekker og plastsnekker Redigert 14.Februar.2010 av Yanmar 3GMD (see edit history) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 vi har jo samme båt så får vel være enige.. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Hehehe :) har du bilder fra din? kass motor står i din? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
nedgård Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 den finnes også en "strytebilder av trebåter"... Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 har desverre ikke bildet av skatten ( pc'n er død) men det står en VP MD7a i den kjempe fin båt med god motor Sitér dette innlegget Link to post
Seilaren Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Her er bilder fra min Sjømann22 :) Likte spesielt godt fargen på dolokket... Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
nedgård Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 kler ditt gedeilige skrog Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Hehehe Har ikke kommet så langt ennå at eg har fått tid til og male så mye.. tar det til våren. Den skal være hvit inni, og dolokket skal være svart kansje? Snekken skal bli helt hvit, blå bunnsmørning, og den øverste ''listen'' på skroget skal være samme blåfarge som kalesjen Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Volvomekanikeren Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Ingen som har lugget merke til den fine dørken av teak? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
:båt1 Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 jo i min har jeg også fin teak dørk Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Fikk teaken med i nor jeg kjøpte båten, men har brukt rundt 10 timer på å kjært det til, limt det på og lakket det! mye nøyaktighets arbeid Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Seilaren Svart 14.Februar.2010 Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 Hæ?? Skal du fjerne den kule sennepsfargen på skroget?? Det finnes jo ikke noe mer kjedelig enn kvite båter.. Hva med grønn.. Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
Volvomekanikeren Svart 14.Februar.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 14.Februar.2010 hehe Vet akkuratt hvordan den skal bli Vent å se :) Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
Dianafyren Svart 17.Januar.2011 Del på Facebook Svart 17.Januar.2011 Har lest trådene dine og sett alle filmene av båten din på youtube, synes snekka di er pen jeg, litt finish men det tåler vi, fikk du solgt den eller skal du selge den til våren?, er bare litt nyskjerrig og litt spent hehe Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 17.Januar.2011 Del på Facebook Svart 17.Januar.2011 (redigert) fin tråd dette :) får legge inn bilde av min sjømann 22 motorisert med en god gammel Marna mb10a vridbar propell :) dette er min første snekke og fikk den sent på høsten. gleder meg til min første snekke sommer, har hatt båten ute på sjøen siden jeg fikk den i fjord og har planer om og ha den på sjøen fram til slutten av sommeren da er jeg proppfull av ideer og planer som må gjøres, det har jeg forsåvidt nå og. jaja her er bilder på tur rundt jule tider langs kaien i haugesund Redigert 17.Januar.2011 av margarus (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Dianafyren Svart 17.Januar.2011 Del på Facebook Svart 17.Januar.2011 lå den sjømannen ute på finn en gang i sommer? jeg synes den lignet på en jeg kikket på på finn Margarus Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 17.Januar.2011 Del på Facebook Svart 17.Januar.2011 stemmer det :) den låg o bøvågen på karmøy rett bortfor der jeg bor :) Sitér dette innlegget Link to post
Dianafyren Svart 17.Januar.2011 Del på Facebook Svart 17.Januar.2011 Jeg kjente den igjen med en gang jeg så den på finn heheheh, fin båt det, har du hatt noe plunder med den etter du kjøpte den?, hvor mye ga du fårn? Sitér dette innlegget Link to post
margarus Svart 18.Januar.2011 Del på Facebook Svart 18.Januar.2011 hei :) jeg ga 28 båtlapper for snekka :) er fornøyd me det. har vell ikke hatt noe som helst problemer med båten foruten en litt kranglete forgasser av og til, satser på det blir bedre etter ombygg til delorto forgasser:) samt EL nettet på båten synes jeg er litt vanskelig lagt opp og litt rotete. det er nåkk ett system der men jeg skjønner det ikke så godt. ellers så skal båten opp i løpet av sen sommeren tror jeg for en shinings og service av motor og elektronikk om bord. samt lakking og det vanlige. alt i alt stor fornøyd med snekke tilværelsen og båten Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 18.Januar.2011 Del på Facebook Svart 18.Januar.2011 (redigert) Fra min 80mod Sollux 24 med Ac Ligger en god del bilder på tråden min. https://baatplassen.no/i/topic/75697-sollux-traaden/ Legger ut et par bilder av god snekken min her å Redigert 18.Januar.2011 av cheetah (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 18.Januar.2011 Del på Facebook Svart 18.Januar.2011 her er et skrytebildet av min! bildet er tatt på "lekter'n" på Bjærkø i sommer Sitér dette innlegget Link to post
Arild81 Svart 18.Januar.2011 Del på Facebook Svart 18.Januar.2011 Noe jeg fikk tak i ifra statene. ;) Sitér dette innlegget Link to post
cheetah Svart 18.Januar.2011 Del på Facebook Svart 18.Januar.2011 Siden båten heter sollux så må jeg kanskje ha et bilde hvor solen skinner på båten. Skryt skryt. hehe Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.