Jump to content

Snekke Fan! Legg Ut Skryte Bilder Fra Snekken Din Her!


Volvomekanikeren

Recommended Posts

Heija :) Då kom endelig en link for oss som syntest snekke og 7-9 knop e livet :saint:

 

Skriv gjerne oppturer og nedturer fra din egen erfaring :wink: Legg også Ut bilder både fra utsiden og interiør, jo flere, jo bedre :wink:

 

Jeg får vell begynne då :yesnod:

 

Her er bilder fra min Sjømann22 :)

 

2cglanb.jpg

33bn88i.jpg

o70b9d.jpg

28c3ep1.jpg

2qiwg9f.jpg

b81r1z.jpg

egpyko.jpg

w0135i.jpg

etutjk.jpg

2i7x1qf.jpg

2qm1dhv.jpg

2eej5i0.jpg

 

Gleder Meg Til Og Se Deres Bilder Eller Høre Artige Historier Dere Har Erfart :cool:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Hehehe :cool: Har ikke kommet så langt ennå at eg har fått tid til og male så mye.. tar det til våren. Den skal være hvit inni, og dolokket skal være svart kansje? :giggle: Snekken skal bli helt hvit, blå bunnsmørning, og den øverste ''listen'' på skroget skal være samme blåfarge som kalesjen :wink:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

  • 11 måneder senere...

fin tråd dette :) får legge inn bilde av min sjømann 22 motorisert med en god gammel Marna mb10a vridbar propell :)

dette er min første snekke og fikk den sent på høsten.

gleder meg til min første snekke sommer, har hatt båten ute på sjøen siden jeg fikk den i fjord og har planer om og ha den på sjøen fram til slutten av sommeren da er jeg proppfull av ideer og planer som må gjøres, det har jeg forsåvidt nå og.

 

jaja her er bilder

 

sjoemann_22.jpg

 

img_0468.jpg

på tur rundt jule tider langs kaien i haugesund

 

Redigert av margarus (see edit history)
Link to post
Share on other sites

hei :)

 

jeg ga 28 båtlapper for snekka :) er fornøyd me det.

har vell ikke hatt noe som helst problemer med båten foruten en litt kranglete forgasser av og til, satser på det blir bedre etter ombygg til delorto forgasser:)

samt EL nettet på båten synes jeg er litt vanskelig lagt opp og litt rotete. det er nåkk ett system der men jeg skjønner det ikke så godt.

 

ellers så skal båten opp i løpet av sen sommeren tror jeg for en shinings og service av motor og elektronikk om bord.

samt lakking og det vanlige.

 

alt i alt stor fornøyd med snekke tilværelsen og båten

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...