:båt1 Startet 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 18.Februar.2010 (redigert) har ca 130 000 båtpenger som skal brukes på seilskute å lurer på om dette kan holde til en fin Albin Ballad noen som vet noe om dette så bare svar har nemlig sett noen strøøøøkene til 159 000 så karnsje dette holder hvist ikke seila er nye å sånt er takknemlig for alle svar Redigert 18.Februar.2010 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 18.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 Du bør forandre tittelen på denne tråden, ellers blir det stengt Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
:båt1 Svart 18.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.Februar.2010 (redigert) det er for sent karnsje moderator er snill i kveld å endrer den for meg Redigert 18.Februar.2010 av :båt1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Jo i høst kunne du få Albin Ballad til 140 - 150 000. Jeg har samlet på alle Ballad Annonsene på finn.no fra ifjor og jeg tror neppe alle er solgt. Send meg en IM med epostadressen din så deler jeg denne listen med deg. Ta en ringerunde og du kan kanskje gjøre et kupp. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Lazyjack Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Jeg så på noen Ballader for mange år siden og det er gode båter. De har imidlertid en svakhet med lekkasje i sammenføyning mellom dekk og skrog, flere av de jeg så på var det klint Sika e.l. i skjøten utvendig. Vet ikke om dette problemet er begrenset til tidlige byggenummer/år. Sitér dette innlegget Link to post
OT-flyktning Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 Du bør forandre tittelen på denne tråden, ellers blir det stengt karnsje moderator er snill i kveld å endrer den for meg Mja, båttypen var med, "pris?" sier noe. Tittelen ble godkjent med et nødskrik og skal i alle fall ikke brukes som et paradeeksempel, nei. Sitér dette innlegget Link to post
Fanafjord Svart 19.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 19.Februar.2010 De har imidlertid en svakhet med lekkasje i sammenføyning mellom dekk og skrog, flere av de jeg så på var det klint Sika e.l. i skjøten utvendig. Har hatt en 1977 Ballad som ikke hadde dette problemet. Sitér dette innlegget I must go down to the seas again, to the lonely sea and the sky, And all I ask is a tall ship and a star to steer her by, And the wheel's kick and the wind's song and the white sail's shaking, And a grey mist on the sea's face, and a grey dawn breaking. Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.