harry92 Startet 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Startet 20.Februar.2010 heisann som sikkert noen av dere har lagdt merke til har det kommet en del snø nå den site tiden så jeg tokk ett bilde av snekka mi sånn den ser ut der den står i dag https://baatplassen.no/bildearkiv/18/18658/snekka_paa_kystlaget.jpg mvh mathias Sitér dette innlegget Link to post
Tox Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 ja jeg kan ikke si jeg får noe særlig vårfornemmelse av dette! Båtpussen lar nok vente på seg.............. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Triste greier... Ikke så mye snø her på disse kanter, men mer en hva vi er vant med. Hørte på nyhetene at det var satt rekord for sammenhengende snødekke på disse kanter av landet. Vanligvis ligger snøen maks ei uke på disse kanter, men nå har vi hatt vinter og snø i over to mnd. Håper bare at mars mnd skal komme med bud om endelig vår. Trøsten får være at man før i tide alltid sa at etter en kald og snørik vinter kom det en kjempefin sommer Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Volvomekanikeren Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 så ikke noen snekke jeg? Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
harry92 Svart 20.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 merkelig? snøen stopper ikke meg i og pusse båt. jeg er nesten ferdig med og pusse hele snekka innvendig, mangler bare varme før jegkan lakke. snøen kan godt stoppe vi har mere nokk nå Sitér dette innlegget Link to post
Smurph Svart 20.Februar.2010 Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 Snakker om vårfornemmelse... Seilte Snøføyka forrige helg, en årviss vinterregatta som arrangeres av Ran seilforening utenfor Bergen. Nyyydelig vær, lite vind og solen ga en fin varme. DA kjente jeg at nå lengter jeg skikkelig etter sommeren Sitér dette innlegget Bundin er bátleysur maður Link to post
harry92 Svart 20.Februar.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 20.Februar.2010 hehe. du er nok ikke den eneste som lengter etter sommeren er mange som gjør det du Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.