Jump to content

Tomstokk med Norsk tomme.


Avmønstret3

Recommended Posts

Pelle Parafin, legg deg flat og be Sleipner 45 om unnskyldning!

Hva skal jeg be om unnskyldning for?Enkelte får tråden flyttet/ stengt pga. feil "Tekst." Når det søkes etter "Tomstokk med Norsk tomme",mener jeg den hører hjemme i OT, hvor kommer båt inn i bilde her? Rart at den ikke ble flyttet/stengt tidlig.Eller tar jeg feil? En annen ting er det at han trekker seg fra forumet for "litt motvind",virker for meg underlig.:confused:

Redigert av Pelle Parafin (see edit history)
Link to post
Share on other sites

Gå tilbake og les spørsmålet en gang til. Selv en liten mann som som meg, forsto med en gang hva han spurte etter. :smash: Antagelig et av de mest klart formulerte spørsmål på baatplassen noen sinne ????

 

Det som forundrer meg er hvorfor enkelte gidder å svare med tull og svada, dersom en ikke skjønner hva fyren spør om ?? Det virker som om enkelte er i skikkelig kranglehumør idag. Og ikke en eneste batteriladertråd eller volvotråd å ta tak i :cheers::lol: :lol: :lol:

Link to post
Share on other sites

Enig med deg. Men om Avmønstret 3 hadde stilt spørsmålet i trebåtbygger tråden eller i tråden til Svaap eller Wasco hadde han nok fått svar på det han lurte på. Og jeg tviler på at du har rett nå dette skal kåres til BPs klareste spørsmål. Jeg er aldri :boxing:

Link to post
Share on other sites

Sant.. men jeg ser samtidig hvorfor enkelte kan føle seg litt "forulempet" her.

Håper ikke mitt spm. om hva man bruker "norske" tommer til var avgjørende... Kan noen gi et svar på det, ville jeg vært svært fornøyd!

Om det er pga tegninger og riss, er jo dette snasynligvis noe som skal gjøres flere ganger, og da er vel en konvertering det letteste, ettersom man bare gjør denne jobben en gang?

Link to post
Share on other sites

Når mål og alt er oppgitt i gammel Norsk tomme så ville det blitt helt håpløst og drive og måle og regne om for hvert bord man holder på med opp etter sida. Og likeså mellom banda.

Var nok mere enn bare engangsoperasjon. Om det var snakk om nybygg etter gamle tegninger kan jeg utmerket godt forstå problematikken. Får håpe han finner en løsning og kommer tilbake til oss slik at vi kan få lov til å beskue bygget.

The old don't have to worry about avoiding temptation. When you're old temptation avoids you.

Link to post
Share on other sites

  • 1 år senere...

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...