Jump to content

Båtbutikker nær Strømstad ?

WhiteShark226

Recommended Posts

Jeg har vært innom den båtbutikken på Torskholmen ved et par anledninger, men jeg syns ikke de har noe bedre priser enn butikkene her hjemme, men det er nå mitt inntrykk.

Forøvrig syns jeg det bør være en god del billigere for at jeg skal dra utenlands for å handle. Jeg syns det er viktig å støtte oppunder det lokale næringslivet.

axmarin er og mercruiser forhandler, tror de leverer det meste til volvo og, masse rart i hyllene der, noe bedre utvalg på båtsjappa i sentrum på nips men der er det dyrere. Ta til høyre når du kjører ut fra ferjeområdet så er du der. Det ligger en sjappe til i båthavnen som du kommer til hvis du tar til venstre i lyskrysset etter sentum retning svinesund/Norge

Byttet kartbrikken til garmin på axmarin til halve prisen av hjemme...

Jeg har vært innom den båtbutikken på Torskholmen ved et par anledninger, men jeg syns ikke de har noe bedre priser enn butikkene her hjemme, men det er nå mitt inntrykk.

Forøvrig syns jeg det bør være en god del billigere for at jeg skal dra utenlands for å handle. Jeg syns det er viktig å støtte oppunder det lokale næringslivet.

Har du en liten beskrivelse på hvor butikken ligger ? :smiley:

Utstyrsbutikken på torskholmen er dyyyyyyr. Den finner du rett før Colorline terminalen. Bor i Halden, så for meg er det enkelt å handle båtutstyr i Strømstad. Men etter å ha sammenliknet priser osv opp i mente for noen år siden har jeg gitt opp grensehandel på båtutstyr. Handler det meste på Båtholm i Halden eller Maritim i fredrikstad.

Eller så kan du ta turen ut til Kebalviken, Strömstad nord, og til Marieholm Marina. Der kjøpte Hulda autopilot til bedre pris enn i Norge. De har også verksted og har en god del forskjellig utstyr:

Marieholm Marina i Strömstad AB

Kebalviken

S45290 Strömstad

Telefon: 0526-13960

Jeg har også handlet en del hos Axelsson Marin, det er bra der også. Butikken på Torskholmen ligger kanskje høyt i pris, men det har et bra utvalg.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...