WhiteShark226 Startet 28.Mars.2010 Del på Facebook Startet 28.Mars.2010 (redigert) Hei, skal straks til Svergie, vet dere om noen båtbutikker nær Strømstad omerådet ? Takk ! Ikke bare båter, også båtutstyr ! Redigert 28.Mars.2010 av Larsen123 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Hei, du kan jo prøve denne: http://www.axmarin.se/ Sitér dette innlegget Link to post
WhiteShark226 Svart 28.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Men er ikke dette bare båter og radar/vhf ? Sitér dette innlegget Link to post
vhansen Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Usikker på korrekt navn , men på "torskholmen" midt i gjestehavna (like ved Colorline terminal) ligger det en butikk med bra utvalg i båtutstyr. I Kebalviken ligger det også en marinabutikk med utstyr (like ved det nye Hotellet i kebalviken). Lykke til ! Sitér dette innlegget Link to post
chagall Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Men er ikke dette bare båter og radar/vhf ? Jo, De har båter og radar, men de har også båtutstyr som det ble spurt om. Kjopte nye ståstoler til min Ryds, til vesentlig lavere priser enn i Norge. Sitér dette innlegget Link to post
Komodo Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Jeg har vært innom den båtbutikken på Torskholmen ved et par anledninger, men jeg syns ikke de har noe bedre priser enn butikkene her hjemme, men det er nå mitt inntrykk. Forøvrig syns jeg det bør være en god del billigere for at jeg skal dra utenlands for å handle. Jeg syns det er viktig å støtte oppunder det lokale næringslivet. Sitér dette innlegget Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
free Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 axmarin er og mercruiser forhandler, tror de leverer det meste til volvo og, masse rart i hyllene der, noe bedre utvalg på båtsjappa i sentrum på nips men der er det dyrere. Ta til høyre når du kjører ut fra ferjeområdet så er du der. Det ligger en sjappe til i båthavnen som du kommer til hvis du tar til venstre i lyskrysset etter sentum retning svinesund/Norge Byttet kartbrikken til garmin på axmarin til halve prisen av hjemme... Sitér dette innlegget Link to post
WhiteShark226 Svart 28.Mars.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Jeg har vært innom den båtbutikken på Torskholmen ved et par anledninger, men jeg syns ikke de har noe bedre priser enn butikkene her hjemme, men det er nå mitt inntrykk.Forøvrig syns jeg det bør være en god del billigere for at jeg skal dra utenlands for å handle. Jeg syns det er viktig å støtte oppunder det lokale næringslivet. Har du en liten beskrivelse på hvor butikken ligger ? Sitér dette innlegget Link to post
tomeriks Svart 28.Mars.2010 Del på Facebook Svart 28.Mars.2010 Utstyrsbutikken på torskholmen er dyyyyyyr. Den finner du rett før Colorline terminalen. Bor i Halden, så for meg er det enkelt å handle båtutstyr i Strømstad. Men etter å ha sammenliknet priser osv opp i mente for noen år siden har jeg gitt opp grensehandel på båtutstyr. Handler det meste på Båtholm i Halden eller Maritim i fredrikstad. Sitér dette innlegget Link to post
Hulda Svart 29.Mars.2010 Del på Facebook Svart 29.Mars.2010 Eller så kan du ta turen ut til Kebalviken, Strömstad nord, og til Marieholm Marina. Der kjøpte Hulda autopilot til bedre pris enn i Norge. De har også verksted og har en god del forskjellig utstyr: Marieholm Marina i Strömstad AB Kebalviken S45290 Strömstad Telefon: 0526-13960 Jeg har også handlet en del hos Axelsson Marin, det er bra der også. Butikken på Torskholmen ligger kanskje høyt i pris, men det har et bra utvalg. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.