Komodo Svart Mandag 17:15 Link til dette innlegget Svart Mandag 17:15 Edh1 skrev for 4 timer siden: Om jeg eventuelt skal feilsøke, hvor bør jeg begynne? @dieselfan har tipset deg om å sjekke motorlabbene, jeg ville også begynt der. En måte å sjekke motorlabbene er å dele akselflensene slik at motoren blir løs, og bikke på en og en labb med et maskinspett. Dersom gummien er slitt eller løsnet i vulkingen får du et glapp som du kjenner når du bikker på denne måten. Jeg byttet alle fire motorlabber på min 4LHA for flere år siden, det er nok ikke noe helt ukjent det der. Dersom motorlabbene dine ikke er slitt bør du sjekke opprettingen. Prøv å google oppretting med baatplassen i søkeordene, så finner du tråder med bilder og trinnvise forklaringer på dette. Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post
Edh1 Svart Mandag 21:26 Link til dette innlegget Svart Mandag 21:26 Komodo skrev for 4 timer siden: @dieselfan har tipset deg om å sjekke motorlabbene, jeg ville også begynt der. En måte å sjekke motorlabbene er å dele akselflensene slik at motoren blir løs, og bikke på en og en labb med et maskinspett. Dersom gummien er slitt eller løsnet i vulkingen får du et glapp som du kjenner når du bikker på denne måten. Jeg byttet alle fire motorlabber på min 4LHA for flere år siden, det er nok ikke noe helt ukjent det der. Dersom motorlabbene dine ikke er slitt bør du sjekke opprettingen. Prøv å google oppretting med baatplassen i søkeordene, så finner du tråder med bilder og trinnvise forklaringer på dette. Takk for god fremgangsmåte, det skal jeg forsøke. Er det normalt at motorlabber varer rundt 20 år? Link to post
Recommended Posts
Du må være innlogget for å kunne svare.
Logg inn med eksisterende, eller opprett ny, konto.
Opprett ny konto
Gratis og helt uforpliktende
Klikk her for å opprette konto.Logg inn
Logg inn dersom du har konto
Logg inn