flisa2 Startet 30.Mars.2010 Link til dette innlegget Startet 30.Mars.2010 jeg har en marna 8 til 12 jeg er veldig førnåyd med den leg ut så mange løsninger og bilder Sitér dette innlegget Link to post
:båt1 Svart 30.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2010 Marna er og forblir en moring Sitér dette innlegget Link to post
flisa2 Svart 30.Mars.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 30.Mars.2010 marna er en veldig bra motor og den er bra syns jeg da Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 31.Mars.2010 Link til dette innlegget Svart 31.Mars.2010 Ja, Marna er en gammel god sliter som overlever de fleste moderne motorer. Har også en M1 8-12 HK fra 1963. Riktig god motor med den rette lyden Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
rogeri Svart 1.April.2010 Link til dette innlegget Svart 1.April.2010 Jeg har en 15 fots spissbåt (livbåt) med Marna R1 innmontert! Hvis noen har en god forgasser liggende, helst Solex,så er jeg interressert i den. Fin motor som bakker utrulig fint! Sitér dette innlegget Link to post
flisa2 Svart 2.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 2.April.2010 marna er best men jeg har ikke en forkaser men vis du går på marna.no så finer du siker det Sitér dette innlegget Link to post
Fyret 25 Svart 4.April.2010 Link til dette innlegget Svart 4.April.2010 jeg digger Marna på grunn av den beste lyden har ikke Marna selv (enda), men har veldig lyst på en snekke med en Marna MARNA ER BEST Sitér dette innlegget Bukh - Powering Marine Safety Troll 20 med Bukh DV 10 Link to post
flisa2 Svart 18.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 18.April.2010 marna er best ingen protest Sitér dette innlegget Link to post
larsern87 Svart 23.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 23.Mai.2010 Har selv en L2 dieselmotor, veldig godt fornøyd med den. Har tidligere vært endel borti MB10A, og har fått litt inntrykk av at den ikke helt lever opp til kvaliteten som di andre marnaene hadde. Dette kan selvsagt ha vært tilfeldig. Feil som dårlig simring bak svinghjul (spruter ut olje, som var en gjenganger på 2 av motorene), sannsynligvis forårsaket av stor blowdown forbi stemplene, og dermed mye trykk i veivhus. (Røk godt av veivhusventilasjonen). Drivstoff forbruket har også vært relativt mye høyere enn f.eks Sabb 10hk. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.