CyberJoe666 Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Som teksten sier så er jeg i utgangspunktet på jakt etter en Lukket båt, størrelse fra 27 til 32fot med en maks pris på 700.000 Årsmodell spiller ikke så veldig stor rolle. (helst ikke fra 70 tallet Har sett på: Barracuda 800 NordWest 900 Hui 925 Norline Master 850HT Trenger erfaringer med disse, samt tips om tilsvarende båter Jeg kan til nøds klare meg med HT båt, men ønsker helst båt med bakvegg. Mvh en med 10` syken Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
nimbuster Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 Det kommer tonnevis med båter til salgs nå etter påske. Gjør et søk, så finner du nok mange blant dine ønsker. Gjør deg så opp en mening om de ulike båtene, se på bilder, løsninger, utstyr, motor osv. Så bruker du eliminasjonsmetoden, og vips...så sitter du igjen med 1-2 alternativer. Det er klart en fordel å vite litt mer om ens egne ønsker og behov...fart, antall sengeplasser osv. NB har jo også et interessante båter i den størrelsen/prisklassen. Da kan også søke i erfaringsdatabasen her på batplassen.no. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
LykkelitenIV Posted March 31, 2010 Share Posted March 31, 2010 (edited) Ja, NB 840 er vel kanskje et alternativ :-) Eller Viksund 27, eller viksund 260 St. Cruz Edited March 31, 2010 by LykkelitenIII (see edit history) Quote HilsenLykkeliten IV (på båtjakt) Link to post Share on other sites More sharing options...
CyberJoe666 Posted April 1, 2010 Author Share Posted April 1, 2010 Takker for svar og tips gutter.. Smører meg med tolmodighet og venter til litt over påske.. kanskje det dukker opp noe spennende.. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Komodo Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Viksund Futura 900 finnes også i en lukket versjon. http://www.finn.no/finn/boat/used/result Om det er et bra alternativ for deg vet jeg ikke men... Vi har samme båten i ht versjon (ikke lukket) så jeg har ihvertfall endel erfaringer dersom du er interessert. Quote Draco 20 blir jolle Skroggjennomføringer og materialkvalitet DIY Badeplattform DIY Anker i syrefast Link to post Share on other sites More sharing options...
Aloha II Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 (edited) Hvis jeg skulle hatt båt i dette segmentet tror jeg av det hadde blitt en Nord West 900 med flybridge. Det må jo være det nærmeste en kommer en perfekt båt? Separate sovecabiner, samt mulighet for både å styre inne og ute. Edited April 1, 2010 by Aloha II (see edit history) Quote Med vennlig hilsen Henrik Nygaard Link to post Share on other sites More sharing options...
:båt1 Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 av de du har nevnt så ville jeg tatt den største fjordplogen Nordwest 900 for en fin båt!!! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Viksund Bravo Posted April 1, 2010 Share Posted April 1, 2010 Kan jo nevne Viksund 925.... Men min får du ikke Quote Jeg er veldig impulsiv bare jeg får tenkt meg om.... Link to post Share on other sites More sharing options...
CyberJoe666 Posted April 2, 2010 Author Share Posted April 2, 2010 Hvis jeg skulle hatt båt i dette segmentet tror jeg av det hadde blitt en Nord West 900 med flybridge. Det må jo være det nærmeste en kommer en perfekt båt? Separate sovecabiner, samt mulighet for både å styre inne og ute. Er den uten flybridge lik den med ? (selvfølgelig sett vekk fra fly`n Noen kjente feil/problemer med NordWest 900 ? Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts