Jump to content

Tegn en båt, og la oss gjette hvilke type.


Volvomekanikeren

Recommended Posts

:flag: Men prøv og ikke legg ut mere en ett bilde omgangen, så det ikke blir så mye frem og tilbake, men nor neste tegning/båt er løst, er det bare til og være førstemann ut med nytt bilde :flag: Men prøv og tegn litt her då, det som er gøyest :sailing::cheers: Om du ikke klarer og tegne, gjør ditt beste :flag: Som de sier, den som VIL, den KAN! :cool:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Hehe, Nei ikke vet jeg :giggle: Jeg tegnet no bare en ''Speed Snekke'' For noen år siden :lol: Fant den på pc'en... Du ser kansje på ror og aksling at jeg ikke hadde serlig peiling på hvordan dette var :lol: Akslingen går jo nesten rett ned :lol: Vi får døpe den til Amatør Snekko :flag::giggle:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Men greit, no skal jeg ta og tegne en båt, skal ikke se på noen bilder eller noe, så skal vi ta en avstemmning på hvilke båt dette ligner mest på :flag::cheers: Så tar meg fri en liten halv time og setter meg i tegnemodus :flag::cheers_wine:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Jaja, Det blei no en snekke :flag: Men hvilke? Då kan vi ta en avstemmning.. Jeg syntest faktisk den minner om Sjømann22, selvom eg prøvde og unngå dette :lol:

 

j9or38.jpg

 

Hvilke snekke er dette montro? :flag:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...