Jump to content

Tegn en båt, og la oss gjette hvilke type.


Volvomekanikeren

Recommended Posts

tegningen fikk meg til å tenke på noe som det har vært endel diskusjon om på forumet, Fanny Speedfiskari

 

Sykeste eg har sett :flag: Utroligt att ikke båten knakk i 2, er nok sterkt skrog her jah :yesnod::giggle:

 

er det en sealine a

 

:flag::flag::flag::flag: Sealine-SC47 :sailing: Du e god på og kjenne igjen båter må eg si :yesnod::cool:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Hehe.. Båt e livet jah :yesnod: Du kan no bare se signaturen min :giggle: Nei, Skal tidli opp imorgen og, så no e det på tide og hoppe til køys og drømme om motoren som er like rundt hjørne :flag::cheers: Skal faen meg sprette en champis nor eg står og ser på vidunderet brumme i snekko :flag:

 

God natt Folx :seeya: Imorgen er det påskeaften :flag:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Hehe, kjenner jeg OSS rett, så e det innpå BP hver dag! Hehe, føler meg faktisk ganske avhengi av BP, Føler det mangler noe i hverdagen uten :giggle: For noen helger tilbake, nor BP var stengt for oppdateringer, så tenkte jeg at en dag skulle no ikke gjøre noe, jeg er no i båten uansett og jobber, og da jeg kom opp om kvelden, hadde jeg INGENTING og gjøre på, det var midt i O.L, så Tv'en hadde jeg ikke noe interesse for, så Baatplassen er en god nettside :flag::cheers:

 

Denne båten var jeg usikker på, rammeverket er no hjemmebyggt vil jeg tro :rolleyes::flag: Noen som klarer :bat1 sin, før jeg har funnet ut av det? :flag:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...