catano Svart 29.Mars.2015 Del på Facebook Svart 29.Mars.2015 vasket og klargjort påsketur, satt in nytrekt salong og venter på fører og passasjersete https://baatplassen.no/bildearkiv/12/12743/1427635734.jpg Sitér dette innlegget Mvh catano Link to post
Rakkstingen Svart 29.Mars.2015 Del på Facebook Svart 29.Mars.2015 Forberedende arbeid til ny baugpropell + "Rettet" opp badestige akter og montert ny baugstige. Alt dette mens kona vasket litt innvendig og gjorde klar kaffe`n.. Deilig å komme igang igjen...Har flere prosjekt på gang som kommer etterhvert... MEN når jeg prøver å legge inn bilder, etter at jeg har kopiert dem, og klikket på "image", så kommer det opp et vindu hvor det står "adressen til bildet" og URL der jeg skal skrive adressen. Lenger kommer jeg ikke, hvordan får jeg lagt inn valgte bilder....?? Sitér dette innlegget Link to post
ezach Svart 29.Mars.2015 Del på Facebook Svart 29.Mars.2015 Hvis du bruker Tapatalk, kan du bare velge kameraikonet og hente bilder fra albumet. På web laster du bildet opp ditt eget album og følger anvisning der for å hente frem url-en. Sitér dette innlegget Link to post
Rakkstingen Svart 29.Mars.2015 Del på Facebook Svart 29.Mars.2015 Fikk jo inn bilder tidliger ved å hente bilder fra mapper som er lagret i Min Sky, og de har da lagt seg i arkivet med bilder. Der står det jo at jeg skal kopiere bildet jeg vil ha (har gjort det) hva må jeg videre gjøre for å få det frem forumet....??Tidligere klikket jeg bare på "image" ikonet, og bildet kom frem, men ikke denne gangen.. Sitér dette innlegget Link to post
Rakkstingen Svart 30.Mars.2015 Del på Facebook Svart 30.Mars.2015 Prøver igjen....Forberedende arbeid til ny baugpropell + "Rettet" opp badestige akter og montert ny baugstige. Alt dette mens kona vasket litt innvendig og gjorde klar kaffe`n.. Deilig å komme igang igjen...Har flere prosjekt på gang som kommer etterhvert... Sitér dette innlegget Link to post
Humrefisker Svart 30.Mars.2015 Del på Facebook Svart 30.Mars.2015 Sattn ut Sitér dette innlegget Link to post
Gabi Svart 30.Mars.2015 Del på Facebook Svart 30.Mars.2015 Har tatt av pressenningen i helgen og på med kalesjen. Koplet til solcellepanelet igjen og fikk registrert 1,9A i lading, så da fungerer det fint. Bestilt utsetting til 19. April! Sitér dette innlegget Link to post
TM1 Svart 31.Mars.2015 Del på Facebook Svart 31.Mars.2015 Ingen ting. Fått senebetennelse i høyre ankel. må gå med krykker. Derfor er alt utsatt på ubestemt tid, ca. 3 uker sier legen. Sitér dette innlegget Kamera Langesund:: http://159.130.203.241/view/viewer_index.shtml?id=0 Link to post
KARILLA Svart 31.Mars.2015 Del på Facebook Svart 31.Mars.2015 Støvsuget, vasket og montert nytt strømuttak til modemet. Så da er alt klart for tur i over i morgen Sitér dette innlegget Jeg er litt rar.Men det gjør ingenting.Fordi jeg er lykkelig! Link to post
Sequoia Svart 31.Mars.2015 Del på Facebook Svart 31.Mars.2015 Tatt en ordentlig prøvetur etter utsetting lørdag, Halden-Strömstad-Koster(Korshamn/Ekenäs)-Halden. Friskt med kun 3 grader og kalesjebåt så dieselvarmeren fikk også brent fra seg litt. Sitér dette innlegget Link to post
3rik Svart 31.Mars.2015 Del på Facebook Svart 31.Mars.2015 Byttet turbo, testkjørt og blåst en kjølevannskobling ifm. Ny vannvarmer. Skiftet koblingen fra plast til messing( flaks jeg hadde det med) prøvekjørte og alt ok. Nå er det klart for påsketur. Sitér dette innlegget Link to post
k1mbo Svart 1.April.2015 Del på Facebook Svart 1.April.2015 Vasket ned motor og motorrom Sitér dette innlegget Link to post
MajorAndy Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Søsat, sejlet den første tur til Hven og hjem via Nivå. Pølser på havnen i Kyrkbackan og is og kaffe i Nivå. Sol, sol, ingen vind og 9 grader. Perfekt. Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Søsat, sejlet den første tur til Hven og hjem via Nivå. Pølser på havnen i Kyrkbackan og is og kaffe i Nivå. Sol, sol, ingen vind og 9 grader. Perfekt. Så bra at det ordnet seg tilslutt! Dog er påsken over, men det kommer flere dager. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
torbi Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Skiftet olje og filter idag. Også justere stopperen. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Billa Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Ferdig - venter på time for sjøsetting. Sitér dette innlegget Sushi Link to post
Astor Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Vasket over dekket med A Glaze. Mye skitt hadde samlet seg gjennom vinteren. Nå blir det teakpuss utvendig til uka og polering. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
MaSa Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Her er den fortøyd og ryddet etter påskeferie på vannet . Sitér dette innlegget Vi bor ved vannet, jobber med havet, lever på vannet og elsker havet :) Link to post
Kaptein Knudsen Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Idag har jeg prøvd å smøre opp teleflexen på vår gamle Nidelv - uten noe bra resultat - og samtidig ødelagt noe av rormekanismen bak. Knekt av en bolt på svingarmen på rorstammen, for eksempel. Hva nå? Sitér dette innlegget Link to post
kjeros Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Har fått ryddet kjapt i båten etter påsken. Rederinnen fikk vridd kneet når hun skulle gå i land fra båten i en gjestehavn i går. Sannsynligvis er et leddbånd (eller to) røket. Hun var ikke videre interessert i å hinke innover lange flytebrygger i denne tilstanden. Fortøyde derfor båten på gjestebrygga i hjemmehavna og hentet bilen. Fikk kjørt henne til legevakt og røntgen. Jeg får ta en tur å flytte båten etter jobb i morgen. Dessverre vil dette legge en demper på båtlivet noen uker framover, men hun lover å komme sterkere tilbake. Sitér dette innlegget mvh kjeros-Medlem av KNBF, Oslofjordens Friluftsråd, SXK og Totalmedlem RS Link to post
Frissy Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Har fått ferdig bunnstoff. Kun igjen der rullene er..... Så denne uka blir det vask og polering.....Nærmer seg virkelig nå. Sitér dette innlegget Link to post
Guest Avmønstret# Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Vask og polering. Bar seila ombord. Neste er stoffing av vannlinje og flekking. Forferdelig kaldt på opplaget, måtte jobbe hardt for å holde varmen :-) Sitér dette innlegget Link to post
Astor Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Nå blir det puss og lakking før polllen legger en effektiv demper på det. Meldt litt varme denne uken. Sitér dette innlegget Medlem av KNBF og Totalmedlem NSSR. Husk lytteplikten K-16. Link to post
MajorAndy Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 God bedring med hende kjeros. Mobilitet er vigtigt ombord. Sitér dette innlegget Link to post
Terje Nes Svart 6.April.2015 Del på Facebook Svart 6.April.2015 Lagt inn litt lys :) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.