Hokky Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 Jeg trodde jeg hadde et 270 drev, men ble plutselig usikker. Propellen min gåt motsatt vei enn de andre 270 drev jeg har sett bilde av. Og lokket over giren har 2 skruer oppe mens alle de andre jeg har sett bare har 1 skrue der. Ellers ser det helt ut som et 270 drev, på eksosen og alt annet. Blikk platen på toppen er nesten uleselig, men klarer lese en serie nr. kan jeg bruke det til å finne det ut?? Quote Min Fjord 21 Olympic Link to post Share on other sites More sharing options...
Hokky Posted April 5, 2010 Author Share Posted April 5, 2010 Drevet ser slik ut Quote Min Fjord 21 Olympic Link to post Share on other sites More sharing options...
Jorg-1 Posted April 5, 2010 Share Posted April 5, 2010 (edited) Hei på seg. Ligger et skjema under dokumentarkivet Volvo drevoversikt som kanskje kan hjelpe....mulig du har et 250 drev eller sågar et 200 drev. Vet du hvor gammelt dette drevet kan være? Edited April 5, 2010 by Jorg-1 (see edit history) Quote Dracosiden til Jørgen Link to post Share on other sites More sharing options...
Hokky Posted April 5, 2010 Author Share Posted April 5, 2010 Båten er en 1968 modell, mulig drevet er like gammelt. Quote Min Fjord 21 Olympic Link to post Share on other sites More sharing options...
Hokky Posted April 5, 2010 Author Share Posted April 5, 2010 Takk, Jorg-1 Ser ut til at jeg har et 200 drev.. Jeg klarer å lese at PZ nr på drevet begynner på 20 resten er uleselig. Ifølge et skjema jeg fant på dokumentarkivet her så går 200 drevet fra PZ nr: 200001 til 225738 Da er neste spørsmål: Kan jeg bruke deler fra 200 og 270 drev om en annen?? Quote Min Fjord 21 Olympic Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts