Hokky Startet 5.April.2010 Del på Facebook Startet 5.April.2010 Hei. Jeg har et Volvo Penta 200 drev (er det jeg har kommet fram til nå ihvertfall). Der hvor eksosbelgen skal festes på drevet og slangeklemmen skal rundt er deler av drevet eiret i stykker og knekt av slik at eksosbelgen løsnet. Er det mulig å reparere dette på noe vis?? Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
SF Svart 6.April.2010 Del på Facebook Svart 6.April.2010 Jeg fikk sveist eksos stussen på bakplaten/skjoldet på et 270 drev for en del år siden. Hadde en kompis som jobbet på verkstedet til Braathen SAFE som fikset dette. Jeg tror jeg ville funnet et dele drev og byttet denne delen evt, kjøpt et brukt 270 drev og brukt dette. f.eks her: http://www.finn.no/finn/boat/parts/object?finnkode=21670884 Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
TrondT Svart 6.April.2010 Del på Facebook Svart 6.April.2010 Du kan jo sjekke med motorverkstedet til Auto23 i Fyllingsdalen. TrondT Sitér dette innlegget Delfin 21 Mørebas 17DL Skilsø 750CC Barracuda 30 :-) Link to post
Hokky Svart 6.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 6.April.2010 Takk for hjelpen. Jeg har nå levert det til sveising. Håper det holder. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.