UngeLafton Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Hei. Er det utak til oljetemp, oljetrykk og eksostemp på AQ130 motoren ? Eventuelt hvor. Quote - 73mod. Fjord Queen 24" Link to post Share on other sites More sharing options...
Bearded Beast Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Der er trykkbryter til oljen. Den kan du bytte ut til en T og sette på giver til både oljetrykk og temp. Eksostemp nei, ikkje trenger du det heller. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
UngeLafton Posted April 6, 2010 Author Share Posted April 6, 2010 Hvor sitter trykkbryteren henn ? Quote - 73mod. Fjord Queen 24" Link to post Share on other sites More sharing options...
Bearded Beast Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 som oftest forkant nede på siden. Du har antagelig bare 2 ledninger til denne motoren. En til tempmåleren og en til oljetrykkbryteren Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hokky Posted April 6, 2010 Share Posted April 6, 2010 Ligg gjerne ut bilder viss du skal gjøre dette. Jeg har samme motor, men ser ikke helt for meg hvor det skal monteres. Quote Min Fjord 21 Olympic Link to post Share on other sites More sharing options...
UngeLafton Posted April 11, 2010 Author Share Posted April 11, 2010 Vilket trykk er det i denne motoren ?, fås jo instrumenter for 0 til 5 og 0 til 10 bar Fant også denne http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbe...-for-oljegiver/. Noen som har erfaring med den ? Quote - 73mod. Fjord Queen 24" Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts