UngeLafton Startet 6.April.2010 Link til dette innlegget Startet 6.April.2010 Hei. Er det utak til oljetemp, oljetrykk og eksostemp på AQ130 motoren ? Eventuelt hvor. Sitér dette innlegget - 73mod. Fjord Queen 24" Link to post
Bearded Beast Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Der er trykkbryter til oljen. Den kan du bytte ut til en T og sette på giver til både oljetrykk og temp. Eksostemp nei, ikkje trenger du det heller. Sitér dette innlegget Link to post
UngeLafton Svart 6.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Hvor sitter trykkbryteren henn ? Sitér dette innlegget - 73mod. Fjord Queen 24" Link to post
Bearded Beast Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 som oftest forkant nede på siden. Du har antagelig bare 2 ledninger til denne motoren. En til tempmåleren og en til oljetrykkbryteren Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 6.April.2010 Link til dette innlegget Svart 6.April.2010 Ligg gjerne ut bilder viss du skal gjøre dette. Jeg har samme motor, men ser ikke helt for meg hvor det skal monteres. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
UngeLafton Svart 11.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Vilket trykk er det i denne motoren ?, fås jo instrumenter for 0 til 5 og 0 til 10 bar Fant også denne http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Biltilbe...-for-oljegiver/. Noen som har erfaring med den ? Sitér dette innlegget - 73mod. Fjord Queen 24" Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.