Jump to content

Hvorfor er folk på baatplassen?

Chipsrederx85

Recommended Posts

erher på Baatplassen for de

båt er religiøst!!!

båt er best!!!

båt er fantastisk!!!

jeg kan ikke finne noe annet som jeg kan gjøre HVÆR dag HELE året enn BÅT

Baatplassen er et meget godt forum der vi kan prate om alt som angår båt, IKKE flytebrygger!!!

vi har det hyggelig sammen her og koser oss med båtprat.

hvem ellers skal vi prate båt med enn de kjære andre Baatplassmedlemene??? :cheers:

Baatplassen er og forblir det beste forumet på nett :flag_bp: :flag_bp: :flag_bp: å dermed basta!! :smash:

Hvorfor man er på Baatplassen.no regelmessig etter å ha blitt hekta ved første forsøk kan nok ikke forklares med ett ord. Mange forumer med ulike temaer osv eksisterer, men ingen er så komplett, utfyllende, ryddig, strukturert, og med en bruker/medlemsmasse som er så genuint opptatt av temaet båt og sjøliv. Baatplassens medlemmer har løst mange utfordringer for meg og mine båter, og kan hende har jeg også bidratt til en positv løsning for andre på en og annen utfordring.

Jeg gleder meg stort over alle bilder og prosjekter som legges ut på baatplassen. At andre ønsker å dele sine flotte opplevelser på sjøen i form av tekst og bilder her på forumet setter mange pris på. Baatplassen kan til og med konkurere med tv`n for min del.

Etter lang tid på forumet, hender det til og med at bekjentskaper knyttes. Baatplassen treffene er en sterk bidragsyter til dette.

Jeg gleder meg meget over de som har båten på vannet hele året,(Får nesten slike abstinens symtomer), og skriver dette på forumet, likesom jeg selv nå gleder meg over å fortelle noen at jeg til helgen passerer 9 overnattingsdøgn. Kan hende med bilder. Noen er kanskje interresert, og kan glede seg over det og bildene. :seeya:

På baatplassen.no har vi mange muligheter, det er vi selv som velger begrensningene og hva vi vil med forumet. Vi velger til og med hvilke tråder vi vil åpne, og faktisk velger vi selv om vi vil delta i den aktuelle debatten også. Kjempebra dette altså. :yesnod:

Stå på alle som ønsker å dele sine gleder og prosjekter med oss andre. "Og har dere lagt inn bilde av en koppholder som er montert, og ikke har annet å gjøre så legg inn et nytt bilde av koppholderen eller monter en til så vi får se på den også" Deres prosjekter og bilder gleder meg. :wink:

All honør til Ingar m.fl.og Baatplassen.no. :flag:

Per Harald

https://baatplassen.no/i/blog/per_harald/index.php?

Vis hensyn på sjøen. Ja til obligatorisk båtførerbevis.

D5LA I boks.

Flytebrygge: det er vel ikke vanskeligere enn å titte på sin egen historikk over startede emner, deretter tipper du et du ikke er veldig utenfor normalmønsteret av båtplassen.no sine brukere ??

Men hvis tråden er startet for å finne flere legitime grunner for å bruke altfor mye tid her inne, så forstår jeg tråde :smiley:

Selv har jeg stor nytte av alt fra kunnskap om motor/el detaljer, via stålskrog ( for tiden) til fortøyning metoder og grilltips.

og for ikke å forglemme dokumentarkiv, knytte vennskap osv osv... listen er lang og god

Stor er den som vet, men større er den som vet hvor man skal spørre

Du som skriver: "Vi har båt"

95% av de som har båt har jo ikke hørt om slike diskusjonsforumer.

Er det noen grunn til IKKE å være her? At 95% ikke har hørt om slike forum? :crazy:

Fordi de ikke sender Paradise hotel 24/7 hele vintern.

Hmm... Det at de sender Paradise Hotel og lignende drittprogrammer i tillegg til fotball fra alle verdenshjørner så å si hele tiden, vil jeg påstå er en medvirkende årsak til at jeg heller er her.

RSL

NestBest - Bestway 40, Oppegård båtforening

Må bare le av alle som har svart her!!!!!!!!!!!! Tapere!!

At dere i det hele tatt gidder å svare på denne tråden/posted emne.

At dere bruker energi på selv de mest uslete ting!! Kjøttkelukt og hjemlengsel, det er sikkert felles for dere alle!!

Lykke til, alle dere som har evner som for eksempel å prioritere ting i motsatt kjøreretning som fører til at dere tilbringer flere uegnete timer innpå her.

En synkende båt.....er dere alle......

Svar på postet spørsmål:

DERE ER PÅ BAATPLASSEN.NO FORDI NOEN HAR LAGET DENNE SIDEN, SAMT AT DERE ALLE HAR FINGRE, INTERNETT OG EN PC/MAC (SOM JEG) MED TASTATUR SOM VIRKER SLIK AT DERE KAN SKRIVE INN BAAT..OSV.

10 poeng til meg for at dere ikke klarte å svare det!

Dette var et VEDDEMÅL med noen kompisser av meg som no førte til at eg nettop tjente 10 000 kroner!!

Takker!!

Takker!!!!

Visste eg kunne tjene penger på hjemmesittende båtfolk. Hvorfor er dere ikke i båten?

HHHmmmmmmmm..........

JA, BÅTEN SER MYE BEDRE UT NÅR DEN STÅR UTSTILT I EN BÅTBUTIKK, SYNN DEN IKKE TAR SEG UT I DET DEN ER LAGET FOR!

Redigert av Flytebrygge (see edit history)

Min storebror har køddet seg innpå her i det siste på min bruker!!!

ADVARSEL: Hvis man deler pc med noen, når dere logger inn her på baatplassen, ikke velg "forbli pålogget".

Han sier at han bare har holdt på på min bruker denne uken, noen som kan si at det stemmer?

Så no nettop at han hadde laget et nytt emne som het ett eller annet om fiskebåter registrert i nokke.

Unskylder til alle dere som har fått stygge tilbakemeldinger eller kommentarer fra denne brukeren i det siste.

Min storebror skal få høre det under middagsbordet! Tro meg!

Unskyld til alle båtfrelste, jeg er en av dere!

Han skal få svi!

Mvh Flytebrygge (Oslo)

Må bare le av alle som har svart her!!!!!!!!!!!! Tapere!!

Kvalm type! Herved blokkert for min del! :puke:

Min storebror har køddet seg innpå her i det siste på min bruker!!!

Og etterpå skylder man på broderen. "Det var ikke meg"! Ja ja...... :rolleyes:

"First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi

Beklager til alle! Jekla irriternde! Fikk litt høy puls da jeg så at baatplassen.no lå øverst på loggen over besøkte nettsider. Klikket på den og vips kom brukernavnet mitt opp. Så så jeg at to brev eller slike emner var "svarte". Klikket på de og leste alt det drittet han hadde skrevet!!!

Mamma synes no så synd på meg at hun kanskje kjøper egen pc til meg!!!

Haha, kom nesten noe godt ut av de alikevell. Men er fortsatt forbanna på min storebror!!

Takk til alle som forstår

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...