Nordwest`n Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Har en Nordwest 900 som jeg ønsker å få opplakkert, lurer litt på om noen har gode råd for å pusse dekket som for øvrig er grovt(antiskli) framme på baugen og på sidene. Det som er glatt er jo greit, men det var nå resten da... Råd motas med stor takk. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Bitteliten Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 skal du pusse for å slipe ned eller pusse for å få det rent? Om du skal få det rent ville jeg prøvd Hugos rensekrem og en stiv børste. Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nordwest`n Posted April 7, 2010 Author Share Posted April 7, 2010 Det er snakk om sliping og lakkering Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hokky Posted April 7, 2010 Share Posted April 7, 2010 Jeg brukte "ulleduk" Det ser ut som den grove siden av kjøkkensvampen og fåes kjøpt på rull hos Mekonomen og lignende steder. Quote Min Fjord 21 Olympic Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts