Nordwest`n Startet 7.April.2010 Link til dette innlegget Startet 7.April.2010 Har en Nordwest 900 som jeg ønsker å få opplakkert, lurer litt på om noen har gode råd for å pusse dekket som for øvrig er grovt(antiskli) framme på baugen og på sidene. Det som er glatt er jo greit, men det var nå resten da... Råd motas med stor takk. Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 7.April.2010 Link til dette innlegget Svart 7.April.2010 skal du pusse for å slipe ned eller pusse for å få det rent? Om du skal få det rent ville jeg prøvd Hugos rensekrem og en stiv børste. Sitér dette innlegget Link to post
Nordwest`n Svart 7.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 7.April.2010 Det er snakk om sliping og lakkering Sitér dette innlegget Link to post
Hokky Svart 7.April.2010 Link til dette innlegget Svart 7.April.2010 Jeg brukte "ulleduk" Det ser ut som den grove siden av kjøkkensvampen og fåes kjøpt på rull hos Mekonomen og lignende steder. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.