Divemaster Startet 10.April.2010 Link til dette innlegget Startet 10.April.2010 Hvis noen er interessert... kan bli et godt kjøp hvis du er nevenyttig .... En 42 som trenger et hjem... Sitér dette innlegget Mvh, Alf ........Hekksjø ? .........Hvor ? "The only time you have too much fuel is when you're on fire." Link to post
Pathfinder Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Trist syn. Men noen ærverdige borgere må jo også dø iblandt. Sitér dette innlegget Link to post
Thorlyn Svart 10.April.2010 Link til dette innlegget Svart 10.April.2010 Et trist syn ja men kan jo være rein lykke for de som vil ha seg ei erverdig dame for ei billig penge.. 100000 i påkost på denne der borte så seiler hun nok hjem på egen kjøl.. Sitér dette innlegget Tomt for Diesel nå igjen!! Link to post
Pathfinder Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Et trist syn ja men kan jo være rein lykke for de som vil ha seg ei erverdig dame for ei billig penge.. Sånn går det når jeg ikke får med meg antall siffer etter det første. Sitér dette innlegget Link to post
Wasco Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 (redigert) Et trist syn ja men kan jo være rein lykke for de som vil ha seg ei erverdig dame for ei billig penge.. 100000 i påkost på denne der borte så seiler hun nok hjem på egen kjøl.. 100.000 i innkjøp 100.000 for å få henne i så pass i stand at hun kan seile for egen maskin 36.000 i HK avgift pluss moms. Pluss et hundre tusen pluss minus etter at båten er kommet hjem til Norge. Pluss en fire, fem turer over for å følge opp jobben som blir gjort det blir fort litt penger av det. Men det kan utvilsomt bli en flott båt.... også er det jo en trebåt Redigert 11.April.2010 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Mulligan Svart 11.April.2010 Link til dette innlegget Svart 11.April.2010 Denne hadde jeg ikke gitt penger for. Vedbåt med en skjært maskin og gåent overbygg. Denne er ute på siste tur. Turen som går via mer eller mindre optimistiske eiere med varierende grad av pågangsmot til myndighetene en dag fjerner den for destruksjon. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.