Polarn Startet 12.April.2010 Link til dette innlegget Startet 12.April.2010 Da jeg installerte TMD40 i Polaren glemte jeg at jeg manglet overgangen eller tror det heter kuleledd mellom hendelen på dieselpumpa og wieren. Noen som vet hvor jeg får kjøpt den og evt har bilder av den som sitter på deres? Samme gjelder forøverig på stopphendelen. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Polarn Svart 13.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Er dette noe som er mulig å få tak i på Biltema? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
step Svart 13.April.2010 Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Det er ikke kulekobling. Det er en vinkel brakt som vaieren går i gjenom med mutter på bak siden. Det står av bildet i volvo deleboka. Prøv La-Sa. Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Polarn Svart 13.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Hvor finner jeg deleboka igjen? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
step Svart 13.April.2010 Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Har papir utgaven, men den er i garasjen min Sitér dette innlegget SeaShepherd. . . . . Båt er noe drit...... . . Motor til båten Link to post
Worry II Svart 13.April.2010 Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Her, Polarn: http://www.marinepartseurope.com/en/volvo-...at-7744060.aspx Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 13.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Takk for det. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
index Svart 13.April.2010 Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Jeg kjøpte meg et kuleledd på Biltema til bruk mellom gasswire og arm på min Ford motor. Fungerer helt supert det! Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Polarn Svart 13.April.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Har du artikkel nr på det? Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Kodvaag Svart 13.April.2010 Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Sånn ser mitt ut. Det sitter på din neste motor, som kommer til salgs til høsten!!! Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
Gullfisk Svart 13.April.2010 Link til dette innlegget Svart 13.April.2010 Burde det ikke vært en mutter på andre siden av braketten også? Sitér dette innlegget Link to post
Kodvaag Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Trengs ikke, full peising på denne motoren er bare 18 knop, så det gjør ikke så mye Sitér dette innlegget Båthistorie: x-Blesser 440/35 knop - x-Joda 7500/25 knop - x-Master 820/18 knop - x-Scand Baltic/25knopNå: Båtløs - Kjører Bobil... Link to post
index Svart 14.April.2010 Link til dette innlegget Svart 14.April.2010 Har du artikkel nr på det? 87-244 Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.