Hokky Startet 12.April.2010 Del på Facebook Startet 12.April.2010 Jeg trenger en trosse til et Moringsprosjekt. (2 stk motorbåter på noen tonn, hver sin moring) Er det noe sted i Bergens området man kan få kjøpt billig tauverk som blir byttet ut på større skip eller lignende? Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Hokky Svart 15.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 15.April.2010 Ingen som vet? Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
alidal Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Noen som driver med oppdrett. Sitér dette innlegget Link to post
alidal Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 (redigert) Dobbelposting... Redigert 15.April.2010 av alidal (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Nils1 Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 (redigert) Har du sjekket med Norsk Fletteri AS ? De produserer tau og garn - kuststoff og hamp - og de klarer å få tak i det meste De holder til på Nordås - har utrolig mye rart. Ta en tur opp og snakk med de- de kjenner mye folk rundt om og :-) Redigert 15.April.2010 av Nils1 (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 16.April.2010 Del på Facebook Svart 16.April.2010 (redigert) Hei Sotra Marine producter selger en del bukt anker/kjetting utstyr Det kan være vert å ta en telefon. Det kan jo være at de har en trosse liggende http://www.sotra.net/index.php?mapping=0 Fant ogå denne i en annen tråd: http://giertsenservices.no/no/katalog/trosser_tauverk Redigert 16.April.2010 av Junke (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Roger jo Svart 16.April.2010 Del på Facebook Svart 16.April.2010 Jeg trenger en trosse til et Moringsprosjekt. (2 stk motorbåter på noen tonn, hver sin moring) Det er jo bare og finne en båt og spørre, har fått hver gang jeg har spurt. Sitér dette innlegget Kokekyndig maskinist kjent på kysten. Link to post
Hokky Svart 16.April.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 16.April.2010 Takk for gode svar. Sitér dette innlegget Min Fjord 21 Olympic Link to post
Jon-Kåre Svart 16.April.2010 Del på Facebook Svart 16.April.2010 Oppdrettsanlegg er nok plassen å spørre, jeg skal legge ut moring sammen med en annen hytte eier og da spenner i et tau/trosse fra en holme og intill land. Vi betaler da 500,- for 60 meter med 30mm (mulig det var 35) Sitér dette innlegget Det er lettere med våtslipepapir en rubbing. Det er lettere med et til 2 strøk lakk en polering. Trebåt er ikke mere arbeid Tidligere Båter: 21 fots tresjark m/sabb 22 (Tequila Sunrise) • 23 fots tresjark m/sabb 16 (Neptun) • 17 fots speilbåt i tre med vindskjerm og 25hk yamaha (Gjeld-frid I) Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.