Jump to content

Problemer med oppdatering av software på Garmin kartplotter

skille

Recommended Posts

Hei,

Jeg har en Garmin 525S med Software versjon 2.50. Jeg kjøpte nå det nyeste BlueChart Vision-kartet (sluppet 1.april) men kartplotteren vil ikke lese kartet. Nyeste versjon av Softwaren er 5.40, så problemet er antagelig at jeg har versjon 2.50 på plotteren. Nå har jeg lastet ned ny software på egen minnebrikke, men jeg får ikke kartplotteren til å kjøre en "Software Update" når jeg setter inn minnebrikken med oppdateringssoftwaren. Er det noen som har hatt tilsvarende problemer med oppdatering av kartplotter og som har løst dette? Har søkt på nettet og funnet en referanse til en annen Garmin kartplotter som sier at man kan "tvinge frem" en software update ved å holde på "Opp-knappen" når man restarter kartplotteren, men jeg har ikke prøvd dette enda. Noen som har erfaringer eller aller helst løsninger?

mvh,

J

Hei og velkommen til BP :flag_bp:

Du må hvertfall ha plotteren avslått, sette i sdkortet med oppdateringen (som du har pakket ut inn på ett sdkort fra nedlastingen du gjorde) slå på plottern så skal den lese kortet og oppdatere seg. Kan ta litt tid så vente til den gjør seg helt ferdig.

Hei,

Jeg har også en Garmin 525s som jeg nettopp har oppgradert.

1. Støtte for SDHC kort (SD-kort størren enn 2gb) ble først lagt inn i versjon 4.00. Kan dette være årsaken til at du ikke får oppgradert?

2. Jeg vil rette på KenBjork sin kommentar: For å oppgradere skal du FØRST slå på plotteren, vente til den er ferdig oppstartet, og SIDEN putte i SD-kortet.

-j-

~det jamna se' i skynå!~

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...