KenBjork Startet 15.April.2010 Link til dette innlegget Startet 15.April.2010 Hei Føler jeg trenger en litt uhøytidlig tråd nå. Så hvor går skille mellom typene og størrelse. -jolle -landstedbåt -skjærgårdsjeep -daycruiser -cabincruiser Er sikkert flere typer her som jeg ikke kommer på, så fyll inn i stigende rekkefølge, sett på fot fra - til og andre elementer. Diskuter Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
nives Svart 15.April.2010 Link til dette innlegget Svart 15.April.2010 (redigert) Dette er et veldig" flytende" grensegang. For meg sier det ca: Jolle Opp til ca 10-12 fot. Kan roes. Landstedbåt. Båter uten styrekonsoll, helst selvlensende, med motor som hovedfremkomstmiddel. Skjergårdsjeep. Åpne båter opp til ca 20 fot, med styrekonsoll og motor. Ikke tillaget for Roing. Daycruser Båter fra ca 17-25 fot , med lukket dekk forran og mulighet for enkel overnatting. Cabincruser Båter fra ca 24 fot, med bedre bekvemelighet for overnatting og matlaging+ saniter Er endel båter som faller mellom stoler i dette oppsettet, men er grovt regnet. Redigert 15.April.2010 av nives (see edit history) Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.