Pinot Startet 15.April.2010 Del på Facebook Startet 15.April.2010 (redigert) Hei. Vi er tre karer som skal lære oss å seile i Oslo. Båten vi har kjøpt ligger i Tønsberg og vi er desverre ikke menn om å seile den opp aleine, ennå. Kjenner du noen som kan være kaptein for oss på turen? Båten er en Johnson 23 Hilsen Kjetil Redigert 15.April.2010 av Pinot (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Hei hei, Her er jo massevis av forumfolk her som holder til i området. Selv bor jeg i Tønsberg. Jeg kan helt sikkert ha en liten gjennomgang med dere dersom dere ønsker det..... Sånn ellers, så driver jeg og underviser til båtførerprøven, har styrmannskolen og seilt en god del...... Bare å si ifra.... Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
CSL Svart 15.April.2010 Del på Facebook Svart 15.April.2010 Henter en annen båt i drøbak 8/5, men kunne hjulpet til en annen dag, evt. kjørt følgebåt. Si fra ved behov Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Perinsen Svart 16.April.2010 Del på Facebook Svart 16.April.2010 Splitte mine bramseil, Jeg er en av de tre matrosene. Sikker på at vi vil komme oss trygt til Oslo med kyndig hjelp, og at det vil bli en hyggelig tur for alle. Vi er noviser, men lærevillige, og har en utpreget sosial legning. Mvh, ;-per Sitér dette innlegget Link to post
@ArneO Svart 16.April.2010 Del på Facebook Svart 16.April.2010 Vi er noviser, men lærevillige, og har en utpreget sosial legning. Mvh, ;-per Det er et godt utgangspunkt...... Sitér dette innlegget Båtplassen-presentasjon av båtenS/Y Camilla - blog / logg Link to post
Enzo Svart 20.April.2010 Del på Facebook Svart 20.April.2010 (redigert) Om dere kan starte morgenen 7 Mai så kan jeg stille opp som kaptein/lærer for dere inn fjorden. Det burde gå greit å seile den opp og være framme om kvelden om vi kommer avgårde i rimelig tid. Brukte rett over 5timer opp fra Tønsberg til oslo da jeg leverte min båt i helgen og da rotet vi også vekk en times tid på tull underveis og den 23foteren burde klare dette på 10timer à 4knop (40mil) , evnt så kan jeg seile med dere på ettermiddagen og dere slipper meg av i Horten så jeg er hjemme igjen samme kveld, på den korte turen så skal jeg klare å lære dere basics så dere seiler resten alene under grei kontroll. Redigert 20.April.2010 av Enzo (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.