Jump to content

Windy 35 Khamsin vs. Bavaria 37 Sport


LINO

Recommended Posts

Ser at det er KAD 300 i noen av eksemplene......noen som har noen erfaringer med

 

KAD 42

KAD 300

D4 motorene

D6 motorene

 

Man hører jo så mye rundt omkring, men føler vel at mye av dette er rykter og kansje ikke alltid noe man skal høre så mye på. Av en eller annen årsak, så føler jeg vel at det alltid ender opp med at 'årets' VP er den beste, i.e når KAD motorene kom, så var de gromt, men så kom D serien og da var KAD dritt, så blir vel egentlig ikke helt klok på dette....det egentlige problemet er vel at ting ikke blir brukt.

Mvh,

 

Erling Reinemo

Link to post
Share on other sites

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=21169818

(denne er vel gamle båten til KOB)

 

de har rast 1/2 mill i pris minst siden jeg byttet inn min i 2008.

Stemmer. Og båten er vel finere nå enn da jeg solgte den i begynnelsen av 2007. "Normal" prisutvikling slik en tidligere så det gjennom mange år skulle tilsagt en halv million mer.

 

Jeg vet jeg ikke er uhildet, men dette er en utrolig fin båt, og KAD 300 er flotte motorer.

 

En Bavaria 35 er større, Bavaria 37 enda større (Windy sine fot er litt "små"). Men jeg tror ikke du blir så glad i de båtene som i Windyen....

 

Skulle jeg handlet i den klassen igjen hadde jeg ikke vært i tvil - og jeg hadde gjerne kjøpt tilbake min Hannah III

Hilsen KOB, Nimbus Nova 35

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...