Aquadoren Startet 17.April.2010 Del på Facebook Startet 17.April.2010 Ja, hvem selger? Sitér dette innlegget Bedre med en dårlig dag i båten enn en god dag på jobben.. Link to post
Sjøtunga Svart 17.April.2010 Del på Facebook Svart 17.April.2010 Har du sjekket nærmeste fargehandler/malingbutikk? Sitér dette innlegget Et fyselig, humsk, hyrlig, smakelig, forskamma og behøvla tyske med fattelig mange bønhørlige lemper. Bruker kun kvemsord på BP! Link to post
Seilaren Svart 17.April.2010 Del på Facebook Svart 17.April.2010 Du kan prøve; Monter i byen... 2. etasje. Coob obs Bygg - Mariero/Forus Sitér dette innlegget God samvittighet skyldes ofte dårlig hukommelse. Fritjof Brandt Link to post
REM Svart 18.April.2010 Del på Facebook Svart 18.April.2010 Nå heter vel produktet ikke lenger Owatrol, men "Perfect" mener jeg å huske. Sitér dette innlegget Fjord 26AC, FjordDolphin 900, Princess 35, Fairline 43 Fly, HIghField 320, Ukjent 15´ med 9,9. ad. planlegging: "Selv den mest nitidige planlæggning, kan ei erstatte det reneste griseheld". StormP "Alle kan ha en plan, inntil de får en knyttneve midt i trynet" Mike Tyson Link to post
Wasco Svart 18.April.2010 Del på Facebook Svart 18.April.2010 (redigert) Owatrol får du vel kjøpt "over alt" Har ikke merket at Owatrol navnet har forsvunnet - i hvert fall ikke hos mine lokale forhandlere. Men det kan jo hende det er varer fra gammelt lager Redigert 18.April.2010 av Wasco (see edit history) Sitér dette innlegget Hils på Sophie Mitt prosjekt Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.