sikgutt Svart 11.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 11.Mai.2010 prøvde i går å starte motoren å det gikk til H...... når jeg pumper bensin fra tanken så spruter det ut ved gassern/blandern. er det noen som veit hvem som har peiling på gamle johnson motorer trur den er fra 1975 men vet ikke. Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 12.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2010 høres ut som gamle, morkne bensinslanger..? Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
sikgutt Svart 12.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 12.Mai.2010 nei vi fant ut hva feilen var. feilen var at en pakning i bensinpumpa ikke var satt inn riktig så de ble fiksa men da så jeg at en plast fordeler som fordeler bensin fra pumpa til de to forgasserne var veldig slitt så skal bytte den men da må jeg på en båtbutikk å de var jo stengt når jeg så det. så nå må jeg bare vente Sitér dette innlegget Link to post
runejakobsen Svart 21.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 hær er de bildene av båten din..... ;) Sitér dette innlegget Link to post
sikgutt Svart 21.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 21.Mai.2010 var på tide det Rune men nå er jo hele båten lakkert så nå må vi ta noen nye bilder. jeg vet at det ikke har vært så mange oppdateringer i det siste men nå har jeg fått bestilt motor delene jeg trengte. de skal komme til uka så da blir det nok noe mer og mange bilder. er bare å begynne å montere div ting som skal i båten Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.