Jump to content

Windy 35 Khamsin i 35kn gjennom slusene til Lindås! Morsomt?

Kaien40

Recommended Posts

se så morsomt?

av en som kaller seg knutpeders1

Lindås sluser og Lindås kai

Finsk Stålbåt 57 for m 2x Iveco Aifo 8361 SM 21, Rana 17 m suzuki 25, Draco 25 TC AQAD40B/290dP, Flem 340 m/2x41P, "S/B Embla" 17' stortriss MK II. seilbåt med 4 sengeplasser, 04 Seadoo Sportster 150 m/155hk Rotax, Isy 370 m/Suzuki 4t 9,9hk. Hobby 430 M/Yamaha 30 4t, Rana 13. 71' Fjord Consul 26 m/2xB20, TD70, Mercruser 4,2L180HK

Hmm.. Den siste tulling er enda ikke født

Andre tilfeller er: Båtmagasinet har en artikkel om en radar de tester. Riktignok en rib, men de passerer i et sund på drøye 7-8 meter i fullt plan. Reklamen for Seahorse marina i Tønsberg er fullt plan i Røssesundet (5knop grense) med 2 motoer, dvs 30knop+.

Kanskje det er noe som brer seg?

m,vh

Bavaria32sport

Redigert av Bavaria32Sport (see edit history)

Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom.

Siden de ikke traff noen andre kan jeg jo ikke si annet enn at det så gøy ut!

Nå KAN jo dette ha vært gjort på en måte som eliminerer faren for å kjøre på andre ved og for eksempel kjøre med en annen båt først og klarere kanalen. Har ikke noe grunnlag for å si at dette er gjort eller ikke, men hvis noe sånt ble gjort sitter vi bare igjen fare for skade på båt og fører og de har vell bestemt den risikoen til akseptabel...

Når tenåringer finner på slikt i en liten jolle så kan man riste litt på hode og kalle dem idioter, og så reflektere tilbake til egen ungdom og hva vi gjorde :rolleyes:

Når en voksen gjør det samme med en 35 fot cabincruiser er det galskap..............når han i tilegg legger dette ut på YouTube så blir det helt patetisk :puke:

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...