Kaien40 Startet 1.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 1.Mai.2010 se så morsomt? av en som kaller seg knutpeders1 Sitér dette innlegget Lindås sluser og Lindås kai Finsk Stålbåt 57 for m 2x Iveco Aifo 8361 SM 21, Rana 17 m suzuki 25, Draco 25 TC AQAD40B/290dP, Flem 340 m/2x41P, "S/B Embla" 17' stortriss MK II. seilbåt med 4 sengeplasser, 04 Seadoo Sportster 150 m/155hk Rotax, Isy 370 m/Suzuki 4t 9,9hk. Hobby 430 M/Yamaha 30 4t, Rana 13. 71' Fjord Consul 26 m/2xB20, TD70, Mercruser 4,2L180HK Link to post
Retox_93 Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Uff.... Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 knutpeders1 er nok en skikkelig smart fyr, spørs om ikke båtkarriæren hans kan bli noe kort. Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Tosk... Sitér dette innlegget Link to post
Tine IV Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Dust er vel passe ord her Tine IV Sitér dette innlegget Medlem i Solviken båtforening , Redningsselskapet og KNBFVi sees på sjøen og lytter på K-77 Link to post
Hydrox Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Kombinasjonen av Knut & Pedersen er ikke så god.. Får ikke sett filmen her jeg sitter men 35 knop 5 meter i fra en brygge høres ikke særlig smart ut... Sitér dette innlegget Link to post
Blue_Dragon Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Hele kjøringen er helt vanvitting og galskap. Det er vel ikke så mange Khamsin i Bergen, så jeg håper politiet følger opp. Tenk om de hadde truffet noen unger i en jolle? Sitér dette innlegget Link to post
Grand Banks jr Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 værre er vel 35 knop gjennom den kanalen. Ser smalere ut enn 10 meter den... Sitér dette innlegget Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO) Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B Link to post
jensemann2 Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Det blir feil å si at jeg unner han en tur i fjæresteinene, men det er lov å tenke det da... Sitér dette innlegget Link to post
Bitteliten Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 (redigert) Deilig med slike filmer. Da har vi noe å klage over. Men kjøringen er høyrisiko (og dum) - både for egen båt og for andre. Godt det gikk bra. Redigert 2.Mai.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Trodde uvitende unger gjorde slikt jeg... Og ikke godt voksne. Kjekt at han har bevis liggende på nettet da om politiet banker på døren knutpeders1 Knut Pedersen i Bergen 6stk. Smal sak å finne den rette vil jeg tro. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Bitteliten Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 (redigert) Eh - er det litt tidlig på morran eller? hvordan skal de kunne strafferettslig identifisere en person ut i fra et brukernavn på youtube? Redigert 2.Mai.2010 av Bitteliten (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
withsmann Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Rett ord for de er IDIOTER!! Sitér dette innlegget Link to post
Poseidon Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Denslags er jo ren galskap! Vi må vel satse på at politiet klarer å gi ham en grundig lærepenge før han fratas retten til å føre båt de nærmeste årene. ..... og hvis ikke politiet rekker å gripe inn så gjelder jo Darwins lover fortsatt ..... Sitér dette innlegget Med vennlig hilsen POSEIDON Link to post
Windy37GM Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 (redigert) Hmm.. Den siste tulling er enda ikke født Andre tilfeller er: Båtmagasinet har en artikkel om en radar de tester. Riktignok en rib, men de passerer i et sund på drøye 7-8 meter i fullt plan. Reklamen for Seahorse marina i Tønsberg er fullt plan i Røssesundet (5knop grense) med 2 motoer, dvs 30knop+. Kanskje det er noe som brer seg? m,vh Bavaria32sport Redigert 2.Mai.2010 av Bavaria32Sport (see edit history) Sitér dette innlegget Alt jeg skriver er synsing og vage spekulasjoner basert på hva jeg har lært oppigjennom. Link to post
jensemann2 Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Null problem for politiet å ta han ut fra nettidentiteten hans. Det har blitt gjort mange ganger med bilkjøring på nettet. Sitér dette innlegget Link to post
Bartesam Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Fortjener en smell fra lovens lange arm.......idiotkjøring på sitt verste. Får være glad at ingen ble skadd Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
jensemann2 Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Sendte inn tips jeg:) https://www.politi.no/tjenester/tips_politiet/Tips_1.xhtml Sitér dette innlegget Link to post
mewa 2 Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Ja det e akkurat sånne idioter eg meine de komme akkurat til å være like enten de har båtførerbevis eller ikke mvh Mewa 2 Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Slusenekanalen er vel 50 meter lang og kanskje 8 meter bred, det gir en klaring på 2-3 meter på hver side. Kan sammenlignes med å gå ut fra Nordåsvannet på plan, man ser ikke mye før man entrer kanalen. Sitér dette innlegget Link to post
dhjerp Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 En av de virkelig ille båtførerne og i tillegg legger han ut et klipp på nettet for å skryte. Makan til idiot. Jepp, jeg kaller det en han, for tviler sterkt på at ei dame hadde gjort dette. Sitér dette innlegget Link to post
Halcyon Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Siden de ikke traff noen andre kan jeg jo ikke si annet enn at det så gøy ut! Nå KAN jo dette ha vært gjort på en måte som eliminerer faren for å kjøre på andre ved og for eksempel kjøre med en annen båt først og klarere kanalen. Har ikke noe grunnlag for å si at dette er gjort eller ikke, men hvis noe sånt ble gjort sitter vi bare igjen fare for skade på båt og fører og de har vell bestemt den risikoen til akseptabel... Sitér dette innlegget Link to post
Skipper Worse Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Jeg håper han er forsikret i et annet selskap enn meg. Sitér dette innlegget I've always been crazy, it has kept me from going insane. www.baatjuss.no | www.judiciumblawg.no Link to post
SF Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Når tenåringer finner på slikt i en liten jolle så kan man riste litt på hode og kalle dem idioter, og så reflektere tilbake til egen ungdom og hva vi gjorde Når en voksen gjør det samme med en 35 fot cabincruiser er det galskap..............når han i tilegg legger dette ut på YouTube så blir det helt patetisk Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Mulligan Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Nå er det jo ingen her, tror jeg, som vet at vedkommende som la ut snutten førte båten. Eller hvorvidt han var ombord i det hele tatt. Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.