Audun V Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Ikke det at det betyr noe, men var det der 35knop så svømmer jeg i 20........ Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 (redigert) Nå er det jo ingen her, tror jeg, som vet at vedkommende som la ut snutten førte båten.Eller hvorvidt han var ombord i det hele tatt. Han skriver nå det selv på YouTube. Sitat: knutpeders1 — 29. aug 2009 — En fin vårdag cruiset vi inn gjennom slusene til Lindås i 35 knop med Windy 35 Khamsin Se slutten!!!!!!!!!!!!! Det står vi der gjør det ikke Redigert 2.Mai.2010 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
Victora III Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Sendte inn tips jeg:) https://www.politi.no/tjenester/tips_politiet/Tips_1.xhtml Bra det er noen som våger å handle. Dette er rene vannvidde og fyren kan neppe være helt god! Ikke bare er han til stor fare for folk, men han ødelegger jo brygger og båter rundt Sitér dette innlegget Link to post
SeaRaymond Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Galskap er det uansett, men farten er nok mer rundt 25 knop, samme person har en video der på 16 sekunder, som viser en langt høyere fart fra samme båt vil jeg tro, der snakker vi nok 35-40 knop. Sitér dette innlegget Link to post
Careka Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Den siste idiot er ennå ikke født Pedersen, er bare en av dem. Sitér dette innlegget Det eneste du vil angre på at du har gjort, er alt det du ikke gjorde. "Do it to day." Medlem av: Ankerdrammens Venner. OCC,ESF, & SYC. http://lagoon380careka.blogspot.com/ Link to post
KenBjork Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Sendte inn tips jeg:) https://www.politi.no/tjenester/tips_politiet/Tips_1.xhtml hehe så bra, ja da ser vi episoden og saken på sol-siden denne uka da Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Halcyon Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 (redigert) hvis jeg ikke tar helt feil, tror jeg denne saken har potensiale til å komme første siden i ba.no... forutsatt at det stemmer det jeg har hørt om hvem som kjørte båten, og nei jeg har ingen planer om å fortelle hvem. (edit: blir nok første side litt lenger nord) Redigert 2.Mai.2010 av Halcyon (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 2.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 2.Mai.2010 Sendt tips til vg jeg Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Hydrox Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Bare for å sammenligne, her er en film i fra min forrige båt og på slutten så ligger jeg i 37 knop. Ser ut for at Khamsinen ligger litt lavere i den omdiskuterte filmen. Sitér dette innlegget Link to post
mormalv Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Nå har fjompen fjernet alle kommentarene under videoen... Sitér dette innlegget Link to post
Ingar Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Sendte inn tips jeg:) Fikk du noe tilbakemelding? Har de sikret seg bevis innen filmen blir slettet? Brukeren har lagt ut en til, etter sigende 60kn så han regner vel 35 som dorgefart.... Sitér dette innlegget Link to post
Benji Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Siden de ikke traff noen andre kan jeg jo ikke si annet enn at det så gøy ut! Du for de ordene - GØY!!!!!!!!! Kan vel i alle dager ikke ha "klarert" kanalen først, det ligger jo båter ved ei brygge der. En hvilken som helst person som mener dette har noe for seg burde ikke ferdes på sjøen. Ett lite sidespor - Desverre har man allerede overhørt diverse komentarer på VHF`n om båter som stryker kloss inntil i god fart uten å vise hensyn, tyder på en bra sesong dette når det begyner så tidelig. God båtsommer - vis hensyn - det er plass til oss alle Sitér dette innlegget LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl Link to post
CSL Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Video lastet ned og lagret. Om han sletter den så har jeg den lagret om f.eks. onkel går videre med det. Sitér dette innlegget VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været! Link to post
Halcyon Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Du for de ordene - GØY!!!!!!!!! Burde kanskje vært klarer på at jeg ikke støtter de som gjorde dette, men mener allikevel at det hadde vært gøy å prøvd hvis det ikke var fare for andres liv og eiendom. Syntes noe på forumet her snart skal finne ut hvem han er... Tror ikke det skal være så vrient hvis noen prøver å søke litt i google. Sitér dette innlegget Link to post
KenBjork Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 søker man på telefonkatalogen og går ut fra at knutpeders1 = Knut Pedersen finnes det i Bergen 6stk. er vel ikke mange av de som har en Windy 35 Khamsin vil jeg tro. *snip*forutsatt at det stemmer det jeg har hørt om hvem som kjørte båten, og nei jeg har ingen planer om å fortelle hvem. *snip Høres nå ut som du vet hvem det er... Men for meg spiller det ingen rolle hvem det i fult navn, regelverket er vel å ikke diskutere slikt heller. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
KenBjork Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Har dere lagt merke til hvor mange gjester til tider som leser denne tråden.. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Halcyon Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Han er ikke fra Bergen så de som heter Knut Pedersen i Bergen burde slippe å bli mistenkt Sitér dette innlegget Link to post
Polarn Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Han oppgir å være 38 år gammel. Sjekk skattelistene. Sitér dette innlegget Eneste miljøvennlige er å kjøre grønt, host..hark <Gjør det ordentlig eller gi faen!> -->Vinner av OT-Entusiast 2011<-- Link to post
Ingar Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Kommentar fra moderator Det er ikke meningen at baatplassen skal være noen offentlig gapestokk og jeg må be om at navn ikke postes på forumet, men formidles til Politiet. Ingen diskusjon rundt dette i denne tråden. Er du uenig så ta det opp i Om baatplassen/generelt. Sitér dette innlegget Link to post
Oris Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 for en premiedust.... Sitér dette innlegget Link to post
Sjeldenutpå Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 off ja.... slik at eg anker på å la ungane oppleve sjølivet aleine i gummibåten langs land....hjelper ikkje med oppsyn her... Sitér dette innlegget Yanmar 6LYA-STP 340hk Link to post
torbi Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Eg skjønner ikke at han får til å kjøre inn i smale på høy fart, eg har kjørt flere gange der med min 7 knops fart, og det var nok pga smal og strøm og uoversiktelig. Sitér dette innlegget Folkeparken 22, Saga 27 ac, Viksund 900 Futura. Link to post
Bearded Beast Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 60 knop?? hmm går de såå fort de der da? etter det eg kan sjå går de 48 knop med 2x350 hk.. Sitér dette innlegget Link to post
Sydnes Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 60 knop?? hmm går de såå fort de der da? etter det eg kan sjå går de 48 knop med 2x350 hk.. ....60 knops klippet er fra en annen båt. En Rib! Sitér dette innlegget Link to post
SandAnker Svart 3.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 3.Mai.2010 Ikke bra..... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.