Jump to content

Windy 35 Khamsin i 35kn gjennom slusene til Lindås! Morsomt?

Kaien40

Recommended Posts

Kom inn noen komentarter under filmen hans igjen igår også, idag er disse også slettet

jensemann2 hørt noe tilbakemeldig etter at du tipset?

Jeg har ikke hørt fra vg

har også lastet ned filmen, tilfelle den bli slettet

Redigert av KenBjork (see edit history)

bilde tatt våren 2009. Det blir jo et stunt dette også nå. :smiley::cryin:

slusebilde.jpg

slusebilde2.jpg

Redigert av Ina II (see edit history)

Lindås sluser og Lindås kai

Finsk Stålbåt 57 for m 2x Iveco Aifo 8361 SM 21, Rana 17 m suzuki 25, Draco 25 TC AQAD40B/290dP, Flem 340 m/2x41P, "S/B Embla" 17' stortriss MK II. seilbåt med 4 sengeplasser, 04 Seadoo Sportster 150 m/155hk Rotax, Isy 370 m/Suzuki 4t 9,9hk. Hobby 430 M/Yamaha 30 4t, Rana 13. 71' Fjord Consul 26 m/2xB20, TD70, Mercruser 4,2L180HK

For firefox hvertfall https://baatplassen.no/i/index.php?s=&s...st&p=915347

også er det noen her på BP som har nevnt "youtube downloader"

og her står noe https://baatplassen.no/i/index.php?showtopic=65375

Redigert av KenBjork (see edit history)

For en feig jævel, driver og sletter kommentarene under videoen. :headbang:

Nesten rart han ikke har tatt den ned fra youtube, han må da skjønne at noen har fått nyss i videoen siden det plutselig kommer masse visninger og kommentarer under. Tror de fleste visningene har kommet etter det ble tipset her på båtplassen.

Noe sier meg at denne karen kanskje ikke er blant de skarpeste.

Uansett, bra at noen har lagra denne i tilfelle han tar den ned. :smiley:

Hadde vært fint om Windy selv ga en kommentar, selv om de selvsagt ikke er ansvarlige for hvordan produktene deres blir brukt.

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Hadde vært fint om Windy selv ga en kommentar, selv om de selvsagt ikke er ansvarlige for hvordan produktene deres blir brukt.

Hvorfor i all verden skal Windy kommentere det ? Mener du at alle bilprodusenter skal kommentere om en eller annen grisekjører med "deres" biler også ?

Båten har sin faste plass i hagen.......

Langt ifra, men om de ble gjort oppmerksom på videoen så hadde det vært interessant om de hadde uttalt seg.

Var nettopp derfor jeg også skrev at det ikke er deres ansvar.

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Har jeg skrevet at de skal uttale seg? Har ikke fått med meg det. Bare mente at det hadde vært artig om de sa noe. Hjelpes...

Redigert av CSL (see edit history)

Beklager å måtte si det, men noen som skriver i denne tråden ser ut for å angre på at de ikke gikk politiskolen....

Hvor mange har ikke gjort noe galskpa i sitt liv som de skulle vært bøtelagt for? Man angrer gjerne etterpå og gjentar ikke galskapen. Alternativt så angrer man ikke men ser galskapen i det og lar være å gjøre det igjen. Personlig har jeg mange historier som jeg ser på som morsomme og som jeg helt sikkert skulle vært både buret inne for og bøtelagt for. "Been there done that" Og senere gjør man ikke lignende.

Når blir egentlig mannfolk voksen? Min gamle mor sa en gang at "Når gutten dør i en mann er han ingenting å samle på" Og jeg må si meg helt enig, det er pokker så kjedelig å være voksen hele tiden...

Din gamle mor viser seg nok å ha vært en klok dame...

Når det er sagt tror jeg alikevel ikke denne karen, for å bruke dine ord, "angrer gjerne etterpå og gjentar ikke galskapen"

Mange av oss, meg selv kanskje mer enn noen, har gjort ting en godt kunne vært foruten her i livet, men når en legger skrytefilm på youtube minner vel ikke dette om en angrende synder :crazy:

han her liker iallefall båtturen http://twitter.com/knutp Håper filmen snart er tatt vekk, føler at dette kan blir en ny sport i slusene og sundene innforbi.

Redigert av Ina II (see edit history)

Lindås sluser og Lindås kai

Finsk Stålbåt 57 for m 2x Iveco Aifo 8361 SM 21, Rana 17 m suzuki 25, Draco 25 TC AQAD40B/290dP, Flem 340 m/2x41P, "S/B Embla" 17' stortriss MK II. seilbåt med 4 sengeplasser, 04 Seadoo Sportster 150 m/155hk Rotax, Isy 370 m/Suzuki 4t 9,9hk. Hobby 430 M/Yamaha 30 4t, Rana 13. 71' Fjord Consul 26 m/2xB20, TD70, Mercruser 4,2L180HK

Hvis det er disse som står bak, så er det et profesjonelt selskap som driver med havsafari etc. Fant det da filmen heter "Nye Salten tester raske salten", og firmaet heter Nye Salten. - Og her er det en person med samme navn som Youtube-video eieren...

Kan jo være tilfeldig. Uansett dårlig reklame for selskapet dersom dette skulle vise seg å stemme. (Men dessverre god reklame kanskje i noen kretser.)

Som nevnt: Dette kan være tilfeldig. (Disse holder til nordover, og jeg vet ikke hvor videoen er spilt inn. Var ikke det Bergen?)

Beklager å måtte si det, men noen som skriver i denne tråden ser ut for å angre på at de ikke gikk politiskolen.... Hvor mange har ikke gjort noe galskpa i sitt liv som de skulle vært bøtelagt for? Man angrer gjerne etterpå og gjntar ikke galskapen.

Tja, jeg bryr meg ingenting om de blir tatt av politiet eller ikke. Men hadde jo vært kjekt om de sluttet basert på en slik massiv negativ omtale. Spesielt dersom det viser seg at det er et profesjonelt selskap som står bak (Noe jeg ikke har noe grunnlag for å tro ennå.)

Jeg hadde ikke vært veldig blid dersom de hadde passert meg slik mens jeg padler... Eller ligger til land med anker.

Fiskebåten: Shetland 498 - min 16" "speed sjark" - 60 HK Evinrude VRO (deaktivert VRO)
Turbåten: Neptim 8000, VP TMD40A TAMD41B

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...