Heltpropell Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 http://www.bt.no/nyheter/lokalt/--Vanvittig-1080550.html Sitér dette innlegget Link to post
SF Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 (redigert) Med henvisning til BP og sitater herfra og greier, det var faktisk litt kult Sitat: Vi får se om vi klarer å finne ut hvem dette er, sier lensmannen. Trenger ikke være veldig flink til å lete for å finne denne karen Redigert 6.Mai.2010 av SF (see edit history) Sitér dette innlegget 2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI Link to post
draffodill Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 http://nn-no.facebook.com/knutp1 Oi. Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 En mann på 38 år, navnet står jo også Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
KenBjork Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 (redigert) Diskuter: - VanvittigKnutK (uregistrert bruker) 06. mai, 16:09 Helt normalt å kjøre fort gjennom her. Min pers er 52 knop. Bring it on Er flere smartinger... Greit greit, å ha litt fart igjennom slik smale områder for å holde stø kurs så man ikke slår bort i noen steder. MEEEEN det får da være måte på...... , og det er jo ikke bare farta igjennom slusa, der er jo farten i hele filmen, hele området er jo smalt ser det ut for meg... og i tillegg det er jo båter og flyte brygger flere steder der. Spess siste svingen. og det er ikke småtteri av sjø en slik båt drar med seg heller da. Han er en slik Hekksjøgeneral, trolig enda litt mere blåst. Redigert 6.Mai.2010 av KenBjork (see edit history) Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
hifo Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 http://nn-no.facebook.com/knutp1 Oi. Ha. ser jeg har en felles venn med ham på facebook. Aylar :-) Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Heltpropell Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 (redigert) Greit greit, å ha litt fart igjennom slik smale områder for å holde stø kurs Knut er ut ser det ut til :) Jeg bor i området og kjører ut slusene stort sett hver gang jeg er ute med båten. Når jeg går inn slusene samme vei som i videoen så har jeg båten i plan.. rundt 20 knop kan jeg tenke meg det første sundet der. Når jeg nærmer meg brygga til venstre der slakker jeg godt ned og legger meg mot venstre for å se etter motgående trafikk i slusa. Er det klart øker jeg farten akkuratt så jeg kommer i plan igjen og går igjennom. Det er helt unødvendig med bånn gass igjennom uansett hvor sterk strømmen er..det er nok med styrefart og god oppmerksomhet. akkuratt når en kommer ut av slusa er det greit å sakke ned igjen for det kan være båter i den lille vika rett til venstre etter slusa. Når det gjelder brygga til venstre der før slusa så tror jeg han som eier den regner med endel bølger fra båter og han har fortøyd både båter og brygge med tanke på dette. Forholdsvis store bølger mot brygga er ikke til å unngå når enkelte sjøploger kommer igjennom når det er endel strøm :) Husker vi gikk igjennom der med ei snekke på stri strøm her en gang og det var såvidt snekka gikk på fram Redigert 6.Mai.2010 av Heltpropell (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
BårdK Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Ha. ser jeg har en felles venn med ham på facebook. Aylar :-) Nok en god grunn til holde seg unna facebook! Sitér dette innlegget Link to post
Audun V Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Etter å ha lest heksejakta innpå her av sjølvutnevnte sjøpoliti er eg nesten begynt å heie på den godeste knutp. Kan vi holde oss til at dette er idioti og la vær å spekulere om kven dette er? Blir flau av enkelte innlegg her. Sitér dette innlegget Link to post
Third Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Det kan vel ikke tilfeldigvis være denne personen? http://www.facebook.com/knutp1 Samme navn og fan av diverse båt-sider, blant annet TRYGG PÅ SJØEN. Fant dette etter et par minutters googling. Sitér dette innlegget Link to post
avsluttet Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 bilde tatt våren 2009. Det blir jo et stunt dette også nå. Stunt, ja! Desverre, og med at fyren, med dårlig kamuflert identitet, legger ut skrytevideo også viser bare hvor lite peiling folk har av hva som er farlig og ikke farlig, hva som er greit og ikke greit, osv. Ta båten fra dem. Sitér dette innlegget Link to post
Mulligan Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Vi får håpe at fyren, hvem han nå måtte være, har skjønt at ingen synes videoen hans er morsom. Og at han ikke gjør det en gang til. Kanskje han kan ta med i JSA'en sin at det kan være unger i små båter inni der. Eller som holder på med noe i vannkanten. Sitér dette innlegget Link to post
Bearded Beast Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 ingen ? åå? det var store ord. Eg synes det såg artig ut eg og tvila på eg er aleine om det. Kansje aleine her i dette selskapet med goody two shoes buksevann-kandidater kor opptil fleire virker til å ha lite å gjøre og noe uoppgjort som gnager Sitér dette innlegget Link to post
Hilmar 2 Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Jeg kan ikke skryte av hans gode kamuflering. Navnet hans står stemplet over alt. Han driver tilogmed med Charterbåt Sitér dette innlegget Hilmar 2, jobber på slepebåten Gyltingen Link to post
Audun V Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Eg synes videoen såg morsom ut:):) Sitér dette innlegget Link to post
Daffy Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Beklager den dårlige kvaliteten Var det eneste jeg fant deLillos - Knut (er det sant?) Jeg ringte rundt og spurte Om hva som skjedde her De sa at Knut veltet bordet Og rev i stykker Monas klær De sa at han ropte Etter alle jentene utenfor Og kommenterte alle pupper og lår Er det sandt Er det sandt hva folk sier Er det sandt Er det virkelig sandt Var det Knut som var slem gutt En slem gutt var det virkelig Knut Du må ikke tro at Knut Likte å være den han var Sjenert og beskjeden Og med halvintellektuelle svar At han var snill og at han Prøvde å forstå hjalp så lite fordi De slemme guttene fikk alltid jentene sympati Er det sandt Er det sandt hva folk sier Er det sandt Er det virkelig sandt Var det Knut som var slem gutt En slem gutt var det virkelig Knut Jeg ringte rundt og spurte Om hva som skjedde her De sa at Knut veltet bordet Og rev i stykker Monas klær Jeg ringte rundt og spurte Om hva som skjedde her De sa at Knut snublet rundt Med buksene på sine knær Sitér dette innlegget Båthistorie:2015-dd 1987 Master 820 m BMW D636 180 hk. 2016-dd 1985 GH 15 lux m 1996 Suzuki 55. 2010-2016 1984 Flipper 470S m 1996 Suzuki 55 og 1996 Johnson 35. 2009-2015 1981 Scand Classic 25 m Sabb Status Marine 42 hk. 2005-2010: 1982 With 2000 CC Dromedille m 2005 Yamaha 130, 1989 Yamaha 140 og 1983 Yamaha 75. 2001-2005 1991 Flipper Flash m 1989 Yamaha 140, 1986 Yamaha 175 og 1987 Suzuki 115. 1999-2004 1978 Selco 16 Selstar m 1984 Evinrude 60, 1998 - 2001 1987 Finnsport 420R med 1991 Mercury 50, 1995-1998 1975 Skibsplast 14 m 1980 Suzuki 50 og 1967 Mercury 50. 1985 - 1995 1985 Askeladden 9 m 1986 Suzuki 9,9 og 1967 Johnson 5. Link to post
cremaster Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Legg merke til hvilken side det er filmet fra; styreposisjonen på en Windy er i likhet med de fleste båter på styrbord side. Jeg er så heldig å kjenne han som filmet denne sekvensen, og kan opplyse alle dere lovlydige og prektige borgere her i landet at han verken EIER båten, eller er FØRER av båten i dette klippet. Han var kun en gjest ombord med et mobilkamera for hånden en tidlig vårdag i BEGYNNELSEN av MARS, da det ikke er mye mer enn en og annen måke på fjorden. Sitér dette innlegget Link to post
free Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Behøver ikke være hverken prektig eller lovlydig for å forstå at dette er idioti, mangler bare en svenske i en kano der så er verden forandret for alltid. Sitér dette innlegget Link to post
cremaster Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 "en svenske i en kano" er vel ikke det største savnet? Wankers!!! Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Jo, for da blir den svenske knugen förbannad Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
free Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Har dere ikke sett filmen Gøta kanal.... Sitér dette innlegget Link to post
Brodern Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Han såpa i kanoen fikk litt bølger og kjøl ja :) Sitér dette innlegget Føkk deg... Link to post
sap_2000 Svart 6.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 6.Mai.2010 Ikke det at det betyr noe, men var det der 35knop så svømmer jeg i 20........ Slik ser 46 knop ut sett bakover i en 35 Khamsin. Tipper i underkant av 30, og så økende på slutten i selve kanalen. Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Superkul Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 (redigert) Legg merke til hvilken side det er filmet fra; styreposisjonen på en Windy er i likhet med de fleste båter på styrbord side. Jeg er så heldig å kjenne han som filmet denne sekvensen, og kan opplyse alle dere lovlydige og prektige borgere her i landet at han verken EIER båten, eller er FØRER av båten i dette klippet. Han var kun en gjest ombord med et mobilkamera for hånden en tidlig vårdag i BEGYNNELSEN av MARS, da det ikke er mye mer enn en og annen måke på fjorden. heldig og heldig ................ er alle du kjenner så oppegående???? bra gambling - er liksom ikke folk her ,det er mars vil mene han som filma er like dust som sitter på med en slik kronidiot Redigert 7.Mai.2010 av Jarle B (see edit history) Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
KenBjork Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Rart hvor blåøyd og naiv folk er for å prøve å overbevise seg selv og andre folk til å tro det ikke er farlig/var en dum ting å gjøre..... spesielt i ettertid av saken har fått medieomtale. Samma om det er knutpeders1 som filmer eller kjører... hendelsen er ikke god uansett. Det er jo oftest slike som ikke har respekten som lager de fleste dødsulykker vi har hver forbanna sommer. (De fleste sa jeg..) Og det er jo slike ting vi vil ungå og higer etter at ikke skal skje. For gæli går det til slutt og hvem sitter da igjen med regninga og dårlig rykte... ? Jau båt folket som er skikkelige av seg. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.