Sydnes Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Han var kun en gjest ombord med et mobilkamera for hånden en tidlig vårdag i BEGYNNELSEN av MARS, da det ikke er mye mer enn en og annen måke på fjorden. Det kan ikke være mars i år.....for da var det snø der! Dårlig forsøk på å rettferdigjøre galskapen! Sitér dette innlegget Link to post
cremaster Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Mars 2009 Videoen har lagt på You Tube snart ett år!!!! Sitér dette innlegget Link to post
Frøken Fryd Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Cremaster, er det slik at du ikke ville gjort det samme i juni? Sitér dette innlegget Link to post
cremaster Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Har ikke noe med det å gjøre. Det er bare at denne diskusjonen, i likhet med mye annet på nettet, blåses fullstendig ut av proporsjoner. Personlig er jeg mer redd når jeg sender min 10 årige sønn ut på sykkel med sine kompiser med en "papp-hjelm" på hodet. Hvem har ikke sittet på en kompis i sin nye GTI og "blåst" av gårde i 120 km+, og samtidig kunne risikert en bråstopp "i en svenske med punktert campingvogn" rundt neste sving? Menneskene i denne båten er folk med flere tusen timer på sjøen; om det var særlig nødvendig gidder jeg ikke diskutere, men mener bestemt at det er farligere å ta skolebussen på lokale vestlandsveier. Personlig hadde jeg vel beholdt videoen til "eget bruk" istedenfor YouTube. Sitér dette innlegget Link to post
tuffff Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 (redigert) Hvem har ikke sittet på en kompis det tror jeg faktisk jeg aldri har gjort. Uansett er slik kjøring ren idioti. mvh tuffff Redigert 7.Mai.2010 av tuffff (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Junke Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Menneskene i denne båten er folk med flere tusen timer på sjøen; Dette gjør vel saken enda verre? Men noen lærer jo seinere ann andre. Ikke annet å si enn at dette er kronidioti og galskap! Sitér dette innlegget Link to post
hifo Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Menneskene i denne båten er folk med flere tusen timer på sjøen; om det var særlig nødvendig gidder jeg ikke diskutere, men mener bestemt at det er farligere å ta skolebussen på lokale vestlandsveier. Da ville jeg pronte sendt en klage til de lokale veimyndighetene. Kunne skjønt tanken din hvis kanalen ble ryddet og bevoktet før kjøring. Men til og med da er det høyrisikosport. Nå var dere og helt uskyldige utsatt for umiddelbar livsfare ved slik kjøring. Svært få fluktmuligheter også i den kanalen, hvis det skulle dukke opp ei jollle med tre 12år gamle jenter. Å kalle det galskap er for snilt, det er ren og skjær IDIOTIKJØRING. Ved rydde kanal kan man kalle det galskap. Sitér dette innlegget dummeste jeg har hørt. Ikke OT-moderator. Link to post
Superkul Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 nå skjønner jeg hvorfor det skjer så mye dritt rundt i både trafikken og på vannet - skremmende mange her som "forsvarer" dødslek om så det er i mars er det plutselig en liten kødd som kan komme i jolla si med fiskestang og termos like tulling som han som evnt var passasjer og filmet er dere som rakker ned på oss som helst ikke vil ha sånn galskap enten det er mars eller juni skal dere gamble med livet så gjør det et sted og på en måte som IKKE kan gå utover oss andre som prøver og gjøre ting forsiktig og føre var Sitér dette innlegget Prosjekt Draco-2100 Link to post
Kjetil1 Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Meget bra sagt Jarle B! Mange her som mener regler kan fravikes. Enten fordi 13åringen kjører forsiktig i 40 kn, eller det er lite liv på sjøen i visse måneder eller eller eller... Kjetil S Sitér dette innlegget Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand... Link to post
KenBjork Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Får meg til å tenke på... Dere møringer... karihavet, synes det er så fint der inne så ha kjørt der en del. Mange som griser på igjennom der tro? Noen som tar sjansen å gruse 35kn igjennom der? Jeg tørr ikke. Sitér dette innlegget Stålpropell på båten er som Alu-felger på bilen. Prosjekt: Reparasjon av karosseri-deler Mercury Optimax 115 Prosjekt: Oppussing Scand Dynamic 8600/9200 Link to post
ohm Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Er dette samme sted? Noen burde i tilfelle kontakte politiet igjen. Se - til og med seilbåten kjører full pupp gjennom der! Sitér dette innlegget Link to post
Audun V Svart 7.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 7.Mai.2010 Grisekjøring med seilbåt er jo noe av det verste:) Sitér dette innlegget Link to post
nives Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 All Reklame er god reklame:) Området runt Lindåsslusen er vell verd et besøk, Det annbefales at dere tilpasser passering av slusa i Strømstille mellom flo fjere ved første gangs entring. Kan virke noe skummel første gang, når strømmen går med 5-6 knob, men er egentlig relativt enkel å gå gjennom. Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Mr. Import Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 Hvis mye strøm bra med fart... video så jo litt Face off filmen kjøring ut ja, men sikkert en artig opplevelse , men hvis ikke sjekket på forhånd eller klarert kanal uforsvarlig.. Sitér dette innlegget Link to post
sap_2000 Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 Har hørt at det slett ikke er uvanlig at folk kjører gjennom kanalen i plan, men det er vel ekstra ille når de er en ny Windy som gjør det Sitér dette innlegget Mvh. SAP Link to post
Mr. Import Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 men er det noen som har båten sin liggende der og noen blindsoner hvor det kan komme noen fra ? Sitér dette innlegget Link to post
nives Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 (redigert) Når du kommer Nordfra, inn slusen, er det selve slusa ei blindsone. Har god oversikt i sunda utforbi. På vei ut har du bedre oversikt i svingen og større plass til å manurere ved utløpet av slusa. Bruker selv forsiktighet ( styrefart)i svingen inntill eg ser slusa er fri. har flere ganger lagt og ventet på motgående trafikk, både ved sunda og slusa. Hadde nok aldri våget å passere i 30+, men er ikkje skjelden å se båter i "god styrefart" Håper slusa var kontrolert da denne passerte. Redigert 8.Mai.2010 av nives (see edit history) Sitér dette innlegget Erfaringen vokser proporsjonalt med antallet ødelagte apparater. I believe in only one thing: liberty, but I do not believe in liberty enough to want to force it upon anyone. – H. L. Mencken Link to post
Mr. Import Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 (redigert) var i Florida , kjørte hele invendige kanal fra Ft. lauderdale til sånn ca. palm beach og ville komme meg ut på sjøen og tilbake igjen fort, og fant til slutt en kanal ut mot sjøen , og tok det rolig, var mye sjø og mye strøm, vandring frem og tilbake.. men da jeg så båten 50 m foran meg dro rett i murveggen, dro jeg full gass opp i plan og tok ett stykke til høyre for og berge min båt.. kan legge til , jeg så han kjørte den i revers ,og kom seg ut fra veggen før jeg dro hjernet.. Redigert 8.Mai.2010 av Mr. Import (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
Andreash Svart 8.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 8.Mai.2010 Lite passande å gjere slikt, men saka har nok blåst seg opp litt? Personleg meiner eg at stor fart i mørket, gjerne med litt promille er eit mykje større problem. Like så problema mellom ferjer og frititdsbåtar, til dømes ved Halhjem på strekninga Halhjem.Sandvikvåg på E39. Der er det i sommarsesongen daglig begge delar.. Korleis er det med hurtigbåtar, f eks Bergen-Nordfjord? Høg fart, nært land og mange passasjerar. for ikkje å nemna Forsvaret.. Sitér dette innlegget Link to post
Volvomekanikeren Svart 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2010 Eh - er det litt tidlig på morran eller? hvordan skal de kunne strafferettslig identifisere en person ut i fra et brukernavn på youtube? Du må skrive inn e-post addresse for og bli medlem på youtube, og finne rpolitiet e-post addressen tar det bare 2 min så sitter de med full oversikt over navn, addresse, tlf nr. Og alt de trenger og vite om personen Sitér dette innlegget If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw! Link to post
BAN Svart 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2010 Du må skrive inn e-post addresse for og bli medlem på youtube, og finne rpolitiet e-post addressen tar det bare 2 min så sitter de med full oversikt over navn, addresse, tlf nr. Og alt de trenger og vite om personen Med mindre du oppgir en epostadresse som ikke er sporbar. Den jeg oppga på youtube fører ikke noe sted... Sitér dette innlegget Link to post
Hydrox Svart 9.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 9.Mai.2010 Filmen kan ikke brukes som bevismatriell på noen måte da den ikke inneholder ansikter som er gjenkjennelig. Uansett hva politiet her foretar seg så vil de ikke komme noen vei. Og om Knut P tilfeldigvis eier en Khamsin så er det ikke sikkert dette er hannes Khamsin. Alt blir basert på påstand mot påstand og sannsynlighet og det er ikke godt nok. Uansett hvor lang denne tråden blir så kommer Knut P til å være en fri mann og Khamsin vil alltid være en nydelig båt produsert av Windy. Jeg er enig i at dette er på kanten av hva som er forsvarlig, men deler ikke den mening om at synderen må i galgen... Sitér dette innlegget Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.