Jump to content

Windy 35 Khamsin i 35kn gjennom slusene til Lindås! Morsomt?

Kaien40

Recommended Posts

Nå er det jo ingen her, tror jeg, som vet at vedkommende som la ut snutten førte båten.

Eller hvorvidt han var ombord i det hele tatt.

Han skriver nå det selv på YouTube.

Sitat: knutpeders1 — 29. aug 2009 — En fin vårdag cruiset vi inn gjennom slusene til Lindås i 35 knop med Windy 35 Khamsin Se slutten!!!!!!!!!!!!!

Det står vi der gjør det ikke :tongue:

Redigert av SF (see edit history)

2009 Ryds 478 GTI Mercury 50 EFI

Siden de ikke traff noen andre kan jeg jo ikke si annet enn at det så gøy ut!

Du for de ordene - GØY!!!!!!!!!

Kan vel i alle dager ikke ha "klarert" kanalen først, det ligger jo båter ved ei brygge der.

En hvilken som helst person som mener dette har noe for seg burde ikke ferdes på sjøen.

Ett lite sidespor - Desverre har man allerede overhørt diverse komentarer på VHF`n om båter som stryker kloss inntil i god fart uten å vise hensyn, tyder på en bra sesong dette når det begyner så tidelig.

God båtsommer - vis hensyn - det er plass til oss alle

LGT - Husk lytteplikt på ch 16 - Olena LH 2064 - http://www.facebook....xklubben?ref=hl

Video lastet ned og lagret. Om han sletter den så har jeg den lagret om f.eks. onkel går videre med det.

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Du for de ordene - GØY!!!!!!!!!

Burde kanskje vært klarer på at jeg ikke støtter de som gjorde dette, men mener allikevel at det hadde vært gøy å prøvd hvis det ikke var fare for andres liv og eiendom.

Syntes noe på forumet her snart skal finne ut hvem han er... Tror ikke det skal være så vrient hvis noen prøver å søke litt i google.

søker man på telefonkatalogen og går ut fra at knutpeders1 = Knut Pedersen finnes det i Bergen 6stk.

er vel ikke mange av de som har en Windy 35 Khamsin vil jeg tro.

*snip*

forutsatt at det stemmer det jeg har hørt om hvem som kjørte båten, og nei jeg har ingen planer om å fortelle hvem.

*snip

Høres nå ut som du vet hvem det er...

Men for meg spiller det ingen rolle hvem det i fult navn, regelverket er vel å ikke diskutere slikt heller.

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...