Jump to content

hvor kjøpe styrekonsoll til Pioner 325?


Netics

Recommended Posts

Tror ikke jeg hadde laget i stål. Ruster og blir jo tungt. Ville heller laget i treverk.

VG-jolle, Doris, Askeladden, Flipper seiljolle, Albin Vega Zodiac Pro 9, Nordkapp 600 E, windsurfing og andres regattamaskiner.
Skal du bare ut i solskinn og vindstille har du kjøpt båt i feil land, nyt alt været!

Link to post
Share on other sites

Ville nok valgt rustfritt eller syrefast viss du skal ha noko av metall. Å lage i tre er jo sjølvsagt det lettaste, men viss dette er ein "bruksbåt", så vert det fort stygt.

Glassfiber ftw :smash:

 

Sjå innlegg 300 i tråden eg linka til over. Der finn du "smørbrødliste" over det du treng.

"Hadde gud ment at det skulle finnes plastbåter,hadde han skapt plast trær"

 

my_ads.gif

Link to post
Share on other sites

  • 4 uker senere...

hei.

 

er jeg som selger den røde 325 som tidligere er nevnt her. da jeg nå har prøvd å selge båten uten hel, så har jeg tenkt på å selge motoren. også kjøpe en 25 hk og sette på, leste at 20 ville gå bra, da regner jeg med at 25 går fint. hvis noen er interesserte i motoren er det bare å si fra :) fint om noen som kanskje har en 25 hk med lang stamme sier fra også :)

 

her er båten

 

http://www.finn.no/finn/boat/used/object?finnkode=21567385&subMarket=FINN

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...