John Kjell Startet 4.Mai.2010 Del på Facebook Startet 4.Mai.2010 Har planer om å legge opp nye kabler fra batteri, og trenger en hovedsikring nær batteriet. Er blitt anbefalt 70mm2 kabel, men hvor får jeg tak i sikringsholder til så tykk kabel? Sitér dette innlegget Link to post
killmeister Svart 4.Mai.2010 Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 biltema Sitér dette innlegget Link to post
John Kjell Svart 4.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 biltema Har søkt der, men finner ikke til så tykk kabel. Sitér dette innlegget Link to post
Ulv I Svart 4.Mai.2010 Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 Bilradiospesialisten? du sier ikke hvor i landet du holder til, men en bilstereo sjappe er det nok i nærheten kanskje? Sitér dette innlegget Båtløs etter hjerneslag, se siste nytt på bloggen http://www.ulvseth.no Pass på helsa.. du har bare den.. Når sjekket du blodtrykket sist? Link to post
SoBo Svart 4.Mai.2010 Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 Søk på sikringsholder på maritim.no.Mener de har sikringsholder som tåler opp til ca 500A. Sitér dette innlegget Stell og oppgradering av en gammel dame (Princess Riviera) Link to post
Gullfisk Svart 4.Mai.2010 Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 Maritim eller seatronic feks. Sitér dette innlegget Link to post
alfb Svart 4.Mai.2010 Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 Har planer om å legge opp nye kabler fra batteri, og trenger en hovedsikring nær batteriet. Er blitt anbefalt 70mm2 kabel, men hvor får jeg tak i sikringsholder til så tykk kabel? Jeg har kjøpt slike på Hellanor, vet ikke om du har slik butikk i ditt nærområde Sitér dette innlegget Link to post
John Kjell Svart 4.Mai.2010 Emnestarter Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 Jeg har kjøpt slike på Hellanor, vet ikke om du har slik butikk i ditt nærområde Takker alle for svar. Fant også noen her som jeg tror passer: http://www.nettbutikk.maritimnord.no/storefront.php?pid=5361 Sitér dette innlegget Link to post
index Svart 4.Mai.2010 Del på Facebook Svart 4.Mai.2010 Jeg ville ikke hatt sikring før startmotor! En sikring som ryker når du trenger starteren mest, er ingen god venn... Sitér dette innlegget "First they ignore you, then they ridicule you, then they fight you, then you win." - Mahatma Gandhi Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.