Ask Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Hei Snart skal båten på land og då skal eg m.a. støypa att eit par 6 mm hol, som er under vasslina. Det er ein sinkanode som skal fjernast. Eg har støypt med glassfiber og polyester før, men trur at slike småhol er lettare og raskare å tetta med glassfiber og epoxy. Dette fordi eg trur at det ikkje er naudsynt med vasstett lakk/topcoat når eg brukar epoxy. Korrekt? Eg tenker å bruka ein forsenkar slik at eg får kon rundt holet, både på inn og utsida. Kor mange lag kan eg støypa på ein gang? Vil epoxyen vera så tynn at det blir eit problem å støypa oppunder båten? Kva merke epoxy bør eg kjøpa? Det er ikkje store mengdene som går med? Kor kjøpar eg epoxyen? Blir epoxyen så glatt at det ikkje er naudsynt med (glassfiber-)sparkel etterpå? Eg er takksam for svar. Ask Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
koh Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 (edited) Hei ! Skal du bare tette skruehull vil jeg tro du ikke trenger duk. Her får du en grundig gjennomgang - selv om dette er for å sette dit beslag igjen belyser det teknikkene du etterspør på en grundig måte. http://www.westsystem.no/index.php?sideID=50716 -koh Edited May 4, 2010 by koh (see edit history) Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Sturee Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 kan du ikke bruke epoksysparkel fra hempel? det jeg brukt, det holder tett! Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Ask Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 Takk for svar. Tittelen er litt misvisande. Eg skal sjølvsagt ikkje støypa hol. Eg skal støypa att hol. Ingar, eg set pris på om du redigerar overskrifta. Ask Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Honduras Posted May 5, 2010 Share Posted May 5, 2010 6mm hull sparkler du igjen med epoxysparkel som andre også har svart. Biltema sin Epoxysparkel er helt kurrant. Quote * Prosjekt Glen-L Squirt * Prosjekt Lagringsstativ påhengsmotor * Prosjekt 4 fot vugge Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts