Jump to content

10l. Med Tomgangsolje. Hvor Kjøpe?


Volvomekanikeren

Recommended Posts

Jeg holdt på og bli lurt med grønn overline nor jeg begynnte, men kom halveis over dekk, så tenkte jeg meg littom nor jeg hørte de kniste i bakrunnen, så snudde jeg bare og sa, eg e ikke dum, skulle bare lure dere litt :lol: Så har egentlig ikke blitt lurt :giggle:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Jeg pleier å anbefale rød overledning til bruk om vinteren, da den er varmere. På sommeren derimot er grønn overledning å foretrekke, da den er kjøligere!

 

Ellers så anbefales på det varmeste å benytte røykvender hvis røyken fra bålet stadig kommer der en sitter. Røykvenderen vender røyken en annen vei. Alternativet her er selvfølgelig vakuum på boks. Suger til seg røyken , men varer ikke så lenge og fungerer dårlig i sterk vind.

Svingolje er fint å benytte hvis det blir for tungt å sveive. Smører opp svingen!!

Link to post
Share on other sites

Når sommervikarene på sykeheimen kom så hadde vi det morro med de.Vi sendte de ned på legekontoret for å hente en eske med farmasøyter........

morro noen år helt til legen ble lei og tok turen opp til oss morroklumper.

Ellers når jeg jobbet hos søta bror så klarte vi å lure de at banan heter gulebøy på norsk

Link to post
Share on other sites

Minner meg om militæret. Hadde hentet ut masse klær, kom så til "kassa" hvor "ekspeditøren" sier tørt: Du har tatt med to venstresokker. I det jeg snur meg rundt for å hente høyresokken brøler det ut i latter bak meg. Men trøster meg med at jeg ikke var først rekrutten som gikk på den :lol:

Link to post
Share on other sites

:cheers: Knall, Fortsett og fortell historier! :smiley: Skal se om eg får lurt noen på jobben imorgen, vi skulle vist få besøk av ett kvinnemenske, så då blir det landternevattn og sleggefett henting på ho :lol:

If it is grey, let it stay, if it's green, take it out and start screw!

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...