Jump to content

10l. Med Tomgangsolje. Hvor Kjøpe?


Volvomekanikeren

Recommended Posts

Her var det mange fine. Jeg hadde sikkert gått på både den ene og den andre, men har heldigvis nå lest meg opp på hva jeg skal passe på!

 

Det er også greit å nevne for den neste som skal hente litt rekvisita, å ta med seg en boks med nye huller til hullemaskinen.

Link to post
Share on other sites

  • 1 måned senere...

Da jeg jobbet på karosseriverksted, var det en ny selger fra Wurth innom. Uansett hva vi skulle ha, måtte han bla opp i den store katalogen sin... En dag etter å ha stått og slipt sveisepunkter halve dagen, tenkte jeg at selgerspiren kunne få tenke litt, da han kom innom. Så jeg spurte om han gadd å bestille en 5 kilos rull med ferdigslipt sveisetråd. Han la på seg et par tenkerynker i pannen og fant fram katalogen sin mens han sa at det hadde han ikke hørt om. Men etter et par kjappe bla i katalogen, fattet han spøken og humret godt. Men han sa senere at han hadde brukt spøken selv både i butikken og andre verksted...

 

Kjetil S

Citroen DS. If I have to explain, you wouldn't understand...

Link to post
Share on other sites

Delta i diskusjonen

Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.

Guest
Svar på dette emnet

×   Du har postet formatert tekst..   Fjern formattering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Innholdet du linket til er satt inn i innlegget..   Klikk her for å vise kun linken.

×   Det du skrev har blitt lagret.   Slett lagret

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...