taggnar Startet 5.Mai.2010 Link til dette innlegget Startet 5.Mai.2010 (redigert) jeg har en polar 20 med en FM bensin motor. sist jeg kjørte så kom det plutselig svart eksos, kjølevannet var også svart, men det var nesten ingen ulyder i motoren. jeg mistenker at toppakningen eller kjølinga kan være gåen. det er saltvannskjøling, og jeg hadde godt med olje. noen gode råd? Redigert 5.Mai.2010 av taggnar (see edit history) Sitér dette innlegget Link to post
ivar Svart 5.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2010 et godt råd er å redigere emnetitelen så den blir mer beskrivende så ikke tråden blir stengt, få med motor merke m.m Sitér dette innlegget Lurøy / Svalbard. Båter: Gromling 15/60 Yamaha / Wesling 490 m/80 Yamaha / Yamarin 5940 m/ F115 Yamaha / Achilles LS4 (RIP) Aquaquick MS265 West Commando 270 m/ 4hk Yamaha Link to post
taggnar Svart 5.Mai.2010 Emnestarter Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2010 kanskje ikke så dumt.. men vet ikke så forferdelig mye mer Sitér dette innlegget Link to post
Wartsila Svart 5.Mai.2010 Link til dette innlegget Svart 5.Mai.2010 Kan kanskje høres ut som gåen toppakning ja. Denne er ingen problem å bytte, bare å skru av skruene på topplokket og så når du til den. Sikkert gjort på en halv time Ny pakning får du kjøpt av Petter Fagerli (hjemmeside). Det er han som har tatt over hele delelageret til FM. Han har sikker også mer peiling på hva som er galt. Lykke til! Sitér dette innlegget Det ER mer jobb med trebåt enn med plast... Gamle prosjekter: Oppussing av en gressviksnekke Oppussing av en FM Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.