vivvi Startet 16.Mai.2010 Del på Facebook Startet 16.Mai.2010 Trenger en del Teak og Mahogny til båten min etterhvert, og lurer derfor på hvor en kan kjøpe dette. Har tidligere handlet på Hafslundsøy trelastlager, men dette er desverre nedlagt. Isene-Jordan på Furuset har også tidligere vært et alternativ, men også disse har blitt borte... Håper på hjelp. Vivvi Sitér dette innlegget Tidligere båt: 27' Skaar snekke med VP MD11D 30' Spjærøykrysser prosjekt Nåværende båt: 40 fot Risørskøte fra 1931 http://mystatus.skype.com/smallclassic/flekkum Link to post
Xlnt Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Tror kanskje Østsiden trelast i Fredrikstad har det du leter etter. En kompis av meg har i allefall handlet litt Teak der. -Xlnt Sitér dette innlegget 00 Glastron SX225 Jeanneau so 42 ds Bavaria 44 Vision Jeanneau 50 DS Link to post
Bartesam Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Isene-Jordan er oppkjøpt av Optimera, og det gamle Isene-Jordan har bare mahogny igjen. Jeg kjøpte teak på Oslo Finerfabrikk som ligger i Frysjaveien, og 2,5" X 4" koster 447 kr meteren pluss mva. Sipomahogny koster ca bare en tredel av hva teaken koster. Noen velger også å bruke iroko i stedet for mahogny, for hondurasmahogny får en knappest tak i lenger. Sitér dette innlegget Inn til barten, og borte vart`en Classiske Motorbåter Link to post
Framtia Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Teak til salgs på Finn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=22164082 Sitér dette innlegget Framtia på AIS Seiling - den dyreste måten å reise gratis.... Link to post
tuffff Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Ädelträlageret i Gøteborg http://www.adeltralagret.se/massiv_teak.html - ikke akkurat rett rundt hjørnet, men de har relativt hyggelige priser, og har noe teak-lookalike som heter Bankirai som er adskillig billigere. mvh tuffff Sitér dette innlegget Link to post
Mouche Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 (redigert) feilpost Redigert 16.Mai.2010 av Mouche (see edit history) Sitér dette innlegget Ser frem til den dagen Corona er en øl og Donald er en and! Link to post
terjehvam@hotmail.com Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Billingstad trelast har et godt utvalg av teak og mahogny Sitér dette innlegget TerjeH Link to post
eschri Svart 16.Mai.2010 Del på Facebook Svart 16.Mai.2010 Kan vel kansje ikke kalle det nære men i porsgrunn holder disse til Haave listhøvleri. De har en del utvalg i maritimt. Sitér dette innlegget Link to post
svalerød Svart 17.Mai.2010 Del på Facebook Svart 17.Mai.2010 Som nevnt her har de litt å velge i på Østsia trelast. En- og tosidig teak finer i normale tykkelser, dørkfiner teak samt meranti finer. Ensidig teak kostet omtrent det samme som på Billingstad når jeg sjekket for noen uker siden. Har vel også greit utvalg i lister, men usikker på utvalget i plank. Sitér dette innlegget Prosjekt: Nidelv 24 Link to post
Recommended Posts
Delta i diskusjonen
Du kan skrive innlegget nå, det vil bli postet etter at du har registrert deg. Logg inn hvis du allerede er registrert.